Cilleron Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Noen som vet hvor man kan få tak på koblibgsskjema til skjermen til en compaq-bærbar? de ca 6 ledningene som går fra "skjermdelen" til "tastaturdelen" på pc'n. har planer om å bruke skjermen sammen med en vanlig pc i bil, men vet ikke hvordan jeg skal koble, og om det overhode er mulig. Har vært i kontakt med compaq i usa uten at de vil hjelpe. HJELP!!!! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 du trenger en skjermkontroler. den er innebygd på hovedkortet i bærbare, tror jeg. vet ikke om det er mulighet for å kjøpe det løst... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Alle tråder jeg har sett om slikt konkluderer med at det er bortimot umulig å få til. Det er ikke noe standard interface. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Og alle de som noengang har laget noe slikt har endt opp med et interfacekort like stort som skjermen, med komponenter til hundrevis av kroner og avanserte kunnskaper om skjermer, LCD-kontrollere, VGA-signalers timing, programmering av mikrokontrollere, lodding, kretskortframstilling og hvor vanskelig det er å lage en slik kontroller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå