Kuff1 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Invisible Walls Episode 51 03.04 2009 GDC review! Will OnLive deliver? Does Punch-Out have the eye of the tiger? Eldre episoder Hver fredag samler et panel bestående av sjefen for Gametrailers.com, noen av hans medarbeidere og en og annen gjest fra spillindustrien seg for å snakke om hva som skjer på spillfronten. Tenkte jeg skulle prøve å oppdatere denne posten hver uke når den nye episoden kommer ut. Endret 4. april 2009 av Kuff1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Åhh.. Jeg elsker Gametrailers, det og ign.com er de beste spillsidene. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Herregud.. Pete Wanat høres ut som et vaskekte forumtroll. En skulle tro at en spillutvikler var bedre informert om Wii enn som så. Jeg ble så frustrert at jeg skrudde av filmen før den var ferdig... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Litt enig der. Synes videoen/podcasten var litt vel mye bitching om wii og litt mye skryting av ps3. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Litt enig der. Synes videoen/podcasten var litt vel mye bitching om wii og litt mye skryting av ps3. De andre folka kom dog med en rekke gode poeng som motsa Wanat's påstander. Jeg fikk inntrykk av at de ikke var enige med han. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Merket meg at han Marcus kisen (briten) forholdt seg ganske rolig når Wanat bare bablet tull. Hadde ikke Wanat vært "special guest" hadde han sikkert fått så ørene flagrer. Marcus pleier som regel å si det han mener rett ut uten å ta så mye hensyn. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Ny episode i førstepost. Bump Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Invisible Walls og Giantbomb's Bombcast er faste podcaster på min ipod. Invisible Walls er litt opp og ned, kommer veldig ann på hvem som styrer og hvem som er gjester. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Bombcast ser fett ut. Skal sjekke det ut. Epic Battle Cry er også ganske kult. Litt mer heavy rock og grov humor enn Invisible Walls Ny episode av Invisible Walls i første post forresten. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ahh, strålende! Laster den ned fra iTunes nå, høre på den i kveld. Giantbomb anbefales hvis du likte Gamespot i tiden før Jeff Gerstmann fikk sparken. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Uten å kritisere for mye så syns jeg egentlig at de fleste spilljournalister stivner til når det er "special guests" i rommet. Mister nesten litt av respekten for dem på den måten. Tror nok ikke Marcus er så tøff som han prøver å være. Og når vi er inne på emnet. Sist GTTV intervjuet Geoff Nintendomannen Reggie, og han ble bare overkjørt. Reggie fikk lov til å skryte seg selv opp i skyene, uten noen som helst kritikk på hvor forbanna lite nintendo har å komme med til andre enn lillebroren min og bestemora mi. Hadde Goeff hatt litt baller så hadde han virkelig utfordret Reggie, men som alltid så tjener ikke han på det fordi det svekker GT sitt forhold til Reggie og dermed kan de tape fremtidige exclusives og lignende. Men vi som lyttere og seere taper på det fordi vi ikke får journalistikk med litt kjøtt på beina. Videre fikk Reggie lov å rævkjøre inntrykket av PS3 og Sony som faktisk greier å levere på alle punkter utenom konsollsalg i forhold til Nintendo. Det var friskt å se på Bonus Round sist søndag da en med litt baller, David Jaffe, satt i en av stolene. Det skal bli fine 4 uker med Bonus Round nå. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Reggie og Nintendo of America har tapt seg kraftig de siste årene. Det har blitt for mye skryt og løsprat og for lite spillfokus. Nintendo of Europe har derimot vært mye bedre på å få over spill fra Japan, noe som er merkelig da det burde være enklere å oversette spill til engelsk enn til engelsk, fransk, tysk, italiensk og spansk. Videre fikk Reggie lov å rævkjøre inntrykket av PS3 og Sony som faktisk greier å levere på alle punkter utenom konsollsalg i forhold til Nintendo. Nintendo har levert på mye mer enn bare konsollsalg. De har tross alt gitt ut noen av de mest kritikerroste spillene denne generasjonen. Onlinetjenesten kunne selvsagt vært mye bedre. Der håper jeg at Reggie gjør alvor av ønsket om å bli bedre enn XB Live. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jevnt over vil jeg si at Nintendo ikke fortjener det salget dem har oppnådd. Mario, Metroid, Smash bros., Zelda. Greit nok, serier som ikke har feilet i nintendos hender siden de kom til liv på 80 og tidlig nittitall. Men eg håper for guds skyld at Reggis arroganse kommer til å straffe dem hardt videre denne generasjonen og neste. Det virker ikke som om han bryr seg, og for den del, trenger han å bry seg? Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg syntes vi skulle lagd en egen Gametrailers tråd Ser/hører fast på Epic Battle Cry, Invisible Walls, Bonus Round og GTTV...Enormt mye bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå