Gå til innhold

[PS3 - FIFA09] Gambleligaen

Dunedain

Anbefalte innlegg

Da bestemte jeg meg at det var på tide med en liga for oss som spiller FIFA09 på PS3 her. Det er plass til 11 stk i ligaen, inkludert meg selv, så første mann til mølla.

Liganavn: Gambleligaen

Passord: Gamer

Regler:

*Max 4 og en halv stjerne på laget

*Noen som avslutter midt i en kamp, slutter å spille, o.l, blir kastet ut

Vil du være med, legg inn et innlegg med PSN-ID og lag du velger. Skal så oppdatere førsteposten med alle som er med.

De som er med:

Dunedain - Norway

Paisley - Netherlands

eivind93 - Aston Villa

StabakJF - Fiorentina

Chresjan (tror vi) - Sampdoria

Steffi89 - Everton

Aerow09 - Hamburger SV

JoeDohn - Fredrikstad

Bjarnfinn - Tottenham

HCGamer97 - Bulgaria.

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Nå skal det ikke sies at jeg er en gammel traver på nettopp dette spillforumet, så jeg beklager om det blir litt i overkant invasivt å bruke sitt første innlegg til å melde seg inn i en forumliga.

Om dette er noe man kan se forbi hadde det i hvert fall vært svært så flott om jeg får oppta den siste plassen. Så ut som det bare stod ti navn på listen, med mindre jeg talte feil. Sitter ikke i umiddelbar nærhet av PS3-en nå, så får melde meg inn en gang i løpet av morgendagen, så sant listen er oppdatert og det fremdeles er en ledig plass.

PSN-ID er Rubyroth, er ennå ikke helt sikker på hvilket lag jeg ender opp med, så oppdaterer innlegget når ting blir unnagjort i morgen en gang. Håper dette går greit. :)

Redigert: Får forsøke å bidra med litt sydøstlig temperament, så velger meg Galatasaray, jeg.

Tenkte for øvrig ikke på passordbeskyttelse, så hvis nykommeren godtas er det bare å sende passord over PM. Takker på forhånd, jeg.

Dobbelredigert: Men jeg la jo selvsagt ikke merke til at passord stod klart og tydelig oppført i første innlegg her. Da er jeg også med.

Endret av Rube
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...