Dunedain Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Da bestemte jeg meg at det var på tide med en liga for oss som spiller FIFA09 på PS3 her. Det er plass til 11 stk i ligaen, inkludert meg selv, så første mann til mølla. Liganavn: Gambleligaen Passord: Gamer Regler: *Max 4 og en halv stjerne på laget *Noen som avslutter midt i en kamp, slutter å spille, o.l, blir kastet ut Vil du være med, legg inn et innlegg med PSN-ID og lag du velger. Skal så oppdatere førsteposten med alle som er med. De som er med: Dunedain - Norway Paisley - Netherlands eivind93 - Aston Villa StabakJF - Fiorentina Chresjan (tror vi) - Sampdoria Steffi89 - Everton Aerow09 - Hamburger SV JoeDohn - Fredrikstad Bjarnfinn - Tottenham HCGamer97 - Bulgaria. Endret 26. april 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
JanF Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) StabakJF er med: Usikker på lag... Skal finne ut i løpet av dagen Edit: Tror det blir Fiorentina, holder av den! Endret 23. mars 2009 av JanFr (StabakJF) Lenke til kommentar
Lombax0 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg blir med, Lag jeg velger: Aston Villa PSN-ID: eivind93 Lenke til kommentar
Chresjan_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg melder meg gjerne på. Er ikke sikker på hvordan jeg finner frem ingame men det skal jeg nok få til. PSN-ID: Chresjan (tror jeg) Lag: Sampdoria Jeg kan finne utav litt mere når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Chresjan_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Då va eg på plass! Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Glemte å joine når jeg spilte nå. Gjør det senere i dag! Lenke til kommentar
Steffi89 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg er med ID : Steffi89 velger å spille med everton Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Bra vi begynner å bli noen folk nå =) Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Jeg joiner men lenge siden jeg har spilt så er ikke veldig god. PSN: Aerow09 Lag: Hamburger SV Endret 26. mars 2009 av Aerow Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Noen som er med på en kamp, feks før syv? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Logger meg på PS3en nå straks, så vil du ha en kamp så bare send PS3-mld til Dunedain Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hopper på her, melder meg inn når jeg kommer hjem! Tror jeg plukker Fredrikstad jeg, bare for å være jævlig. :] Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg kan godt bli med. PSN: Bjarnfinn Lag: Tottenham Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Er det noen som blir med på en kamp imorgen? (Altså lørdag) Endret 28. mars 2009 av Aerow Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Har hørt noe rykter om at folk ikke får startet kamper. Flere som kan bekrefte det? Eneste jeg vet at kampen mellom Paisley og meg selv idag gikk uten problemer. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Er med PSN: HCGamer97 - Bulgaria. Lenke til kommentar
Sephy Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Nå skal det ikke sies at jeg er en gammel traver på nettopp dette spillforumet, så jeg beklager om det blir litt i overkant invasivt å bruke sitt første innlegg til å melde seg inn i en forumliga. Om dette er noe man kan se forbi hadde det i hvert fall vært svært så flott om jeg får oppta den siste plassen. Så ut som det bare stod ti navn på listen, med mindre jeg talte feil. Sitter ikke i umiddelbar nærhet av PS3-en nå, så får melde meg inn en gang i løpet av morgendagen, så sant listen er oppdatert og det fremdeles er en ledig plass. PSN-ID er Rubyroth, er ennå ikke helt sikker på hvilket lag jeg ender opp med, så oppdaterer innlegget når ting blir unnagjort i morgen en gang. Håper dette går greit. Redigert: Får forsøke å bidra med litt sydøstlig temperament, så velger meg Galatasaray, jeg. Tenkte for øvrig ikke på passordbeskyttelse, så hvis nykommeren godtas er det bare å sende passord over PM. Takker på forhånd, jeg. Dobbelredigert: Men jeg la jo selvsagt ikke merke til at passord stod klart og tydelig oppført i første innlegg her. Da er jeg også med. Endret 10. juni 2009 av Rube Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er med jeg . PSN: DiErol89 Lag: Valencia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg