Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvem lager de beste spillene (eller er din favorittutvikler), FINALE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke det er noen tvil om at Nintendo og Blizzard er vinnere her... Nintendo har kanskje falt ned nå, men igjennom tidene er det disse som har produsert best spill. Synes nå i alle fall jeg(og en hel del kritikere)

Lenke til kommentar
Min stemme går til Blizzard. Ikke på grunn av WoW, men hvordan de har holdt både starcraft og warcraft 3 som to knallgode strategispill gjennom over 10 år.

Warcraft 3 kom ut i 2002. 7 år :p

Jeg vet det, men jeg tenkte egentlig på starcraft når jeg skrev det ;) Ellers må jeg innrømme jeg ikke har spilt så alt for mye warcraft 3. Starcraft har allltid vært min favoritt :D

Lenke til kommentar

Kan også sjekke denne pollen - 64 utviklere satt opp mot hverandre i grupper på 15. Begynte 19 mars og er ferdig 8. april.

http://www.escapistmagazine.com/tournament/index

Funcom tapte så det sang mot Nintendo, Valve har vunnet hver gang hittil og Bethesda har også fått generelt mye stemmer. Square Enix, Bungie og Activison Blizzard har også fått mange stemmer.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Jeg syns Bungie er best jeg, de hører virkelig på spillerene og de har den beste nettsiden noensinne for en utvikler.

Bare synd pollen som bungie var med i var over for over 1 uke siden. Er de færreste som var enig med deg :|

Lenke til kommentar

sto mellom bioware eller blizzard for min del, men valgte blizzard. Disse 2 leverer skikkelige produkter som er gjennomførte og ferdige. Lite feil, gode på patching etc.

Føler disse kommer et godt stykke over square, capcom og bethesda som er mine andre favoritter.

Square har ff og kingdom hearts og masse andre gode rpger men de har også utrolig mye dritt så de bare spyr ut. Alle de siste rpgene har også lidd av fps problemer og hakking i cutscenes etc.

Bethesda er kanskje konger og oblivion og fallout er utrolig moro og kan lett svi av 100 timer plus på de. Men man kommer ikke bort i fra at spillene er sykt bugga og at veldig veldig mange har problemer med at spillene ikke virker som de skal på maskinene deres. Det kommer gjerne patcher med fler problemer enn de løser og hotfixene finnes ikke:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...