Dumrian Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg stemte Square Enix, men ser nå at ikke alle er enig i meg. Det er for mange WOW'ere her. <_< Om du tror Blizzard bare har utviklet WoW, så anbefaler jeg deg å se på resten av spillseriene de har gitt ut. Du har gått glipp av spill som er et must for enhver spillinteressert person Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Er visst ikke avgjort enda, ganske close mellom Blizzard og Valve. Endret 26. mars 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Er visst ikke avgjort enda, ganske close mellom Blizzard og Valve. Jupp, men ser ut som at det går Blizzards vei. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Stemte på Valve fordi jeg elsker Half-Life og oppfølgerene, samt Portal. Gjorde det også slik at noen har en "fighting chance" mot Blizzard. Endret 27. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Stemte på Valve fordi jeg elsker Half-Life og oppfølgerene, samt Portal. Gjorde det også slik at noen har en "fighting chance" mot Blizzard. Laland slår tilbake mot Blizzerne. Stå på! Kan jeg foreslå en "Super Finale" mellom de 2 best? Hadde vært veldig avgjørende det. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg stemte Square Enix, men ser nå at ikke alle er enig i meg. Det er for mange WOW'ere her. <_< Om du tror Blizzard bare har utviklet WoW, så anbefaler jeg deg å se på resten av spillseriene de har gitt ut. Du har gått glipp av spill som er et must for enhver spillinteressert person Heilt enig. Blizzard står ikkje berre for WoW! Det er det dummaste eg har høyrt. Spel som Warcraft, Diablo og Starcraft er geniale. Heilt geniale. Balanserte og veldig gjennomtenkte spel - og ikkje ikkje minst: ufatteleg bra kvalitet. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Stemte på Valve fordi jeg elsker Half-Life og oppfølgerene, samt Portal. Gjorde det også slik at noen har en "fighting chance" mot Blizzard. Laland slår tilbake mot Blizzerne. Stå på! Kan jeg foreslå en "Super Finale" mellom de 2 best? Hadde vært veldig avgjørende det. Skal la Laland ta den avgjørelsen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Klokken 20:00 på søndag vil de to utviklerene som leder bli satt sammen i en finale. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Min endelige stemme gikk til Blizzard for sin uendelige dedikasjon til Communityet sitt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det skal Bungie også ha en stjerne i boka for. De er helt utrolige når det kommer til å snakke med brukerne sine! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Klokken 20:00 på søndag vil de to utviklerene som leder bli satt sammen i en finale. Er ikke dette finalen? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Superultragigamegal33tphinale da. Er vi på bølgelengde nå? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Superultragigamegal33tphinale da. Er vi på bølgelengde nå? laland vet å sette ting i perspektiv. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Min stemme går til Blizzard. Ikke på grunn av WoW, men hvordan de har holdt både starcraft og warcraft 3 som to knallgode strategispill gjennom over 10 år. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Min stemme går til Blizzard. Ikke på grunn av WoW, men hvordan de har holdt både starcraft og warcraft 3 som to knallgode strategispill gjennom over 10 år. Warcraft 3 kom ut i 2002. 7 år Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Min stemme går til Blizzard. Ikke på grunn av WoW, men hvordan de har holdt både starcraft og warcraft 3 som to knallgode strategispill gjennom over 10 år. Yup Logger på Warcraft 3 innimellom, utrolig hvordan et spill som er 7 år gammelt fortsatt er så utrolig bra og populært. De vet så absolutt hva de driver med de i Blizzard Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Min stemme går til Blizzard. Ikke på grunn av WoW, men hvordan de har holdt både starcraft og warcraft 3 som to knallgode strategispill gjennom over 10 år. Men Starcraft kom 1998, altså elleve år, og er fremdeles i mine øyne, et av verdens beste strategi spill Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg stemte Square Enix, men ser nå at ikke alle er enig i meg. Det er for mange WOW'ere her. <_< Om du tror Blizzard bare har utviklet WoW, så anbefaler jeg deg å se på resten av spillseriene de har gitt ut. Du har gått glipp av spill som er et must for enhver spillinteressert person Vet de har laget andre spill da, men regner med at et par av de har stemt på de pga WOW. Jeg stemte ikke på Blizzard fordi de ikke har laget noen spill som interesserer meg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg stemte selvfølgelig Blizzard. Det finnes vel knapt et annet spillstudio som har levert så mange kvalitetstitler som det Blizzard har gjort. Med tre kvalitetsfranchiser som er like populære idag som da de først kom har Blizzard klart noe unikt. Starcraft kom for 11 år siden, men er fortsatt å regne som nasjonalsporten i Sør-Korea (med egne TV-kanaler dedikert til Starcraft-konkurranser), og et av de mest populære spillene innen seriøs e-sport. Diablo II er fortsatt et populært hack&slash-multiplayerspill med massevis av aktivitet og stort brukermiljø. Det er snart ni år siden Diablo II kom ut. Det sier sitt om en utvikler når spillene deres greier å fenge og holde på spillerne i ti år. Man kan mene hva man vil om Blizzard, men en ting er det ingen tvil om, og det er at de lager gode spill. Spillene faller kanskje ikke i smak hos alle. Jeg likte for eksempel ikke World of Warcraft, men jeg har elsket alle de andre spillene deres. Har vel spillt så godt som alle spillene deres utenom vikingspillet og Diablo 1 (det spilte jeg i ti minutter før jeg gikk tilbake til Diablo II). Blizzard har også veldig god kontakt med spillermiljøet sitt, noe enkelte utviklere burde lære av. De hoster forum for spillene sine, og ja. En annen fin ting er at de faktisk holder liv i spillene sine lenge etter lansering. De gir ut patcher mange år etter at spillet blir utgitt, enten for å legge til kompabilitet for operativsystem/maskinvare eller for å gjøre spillet enda mer balansert. De lar ikke spillerne sine sitte i stikka. Ikke klager de over piratkopiering på PC heller, slik mange andre utviklere/utgivere gjør. De innstallerer heller ikke ekle DRM-løsninger på kundene sine maskiner. Nei, jeg har knapt et ondt ord å si om det selskapet. De eier, rett og slett. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg stemte Square Enix, men ser nå at ikke alle er enig i meg. Det er for mange WOW'ere her. <_< Om du tror Blizzard bare har utviklet WoW, så anbefaler jeg deg å se på resten av spillseriene de har gitt ut. Du har gått glipp av spill som er et must for enhver spillinteressert person Vet de har laget andre spill da, men regner med at et par av de har stemt på de pga WOW. Jeg stemte ikke på Blizzard fordi de ikke har laget noen spill som interesserer meg. Vel, WoW er jo langt ifra et dårlig spill, vil nok plage endel ved å si dette, men etter min mening det beste MMO som er gitt ut til dags dato. Så de fortjener absolutt stemmer gitt pga. WoW Men er alt om smak og behag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå