Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvem lager de beste spillene (eller er din favorittutvikler), FINALE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er vel ikke Konami kun ett utviklerstudio da. Men det er jo ikke heller halvparten av de i pollen heller^^

Jeg tok hovedsakelig ikke med understudioer, med mindre de har laget et svært populært spill.

Anyway, skuffet over å se blizzard i ledelsen faktisk.

Me too :(

Ser det er mange forskjellige grunnlag bak stemmingen her. Jeg for min del stemte på de som laget spill jeg likte (god historie og gameplay) og kunne tenke å spille gjennom mer enn en gang. Derfor sto valget mellom Bethesda, BioWare og Nintendo, men bestemte meg for Bethesda. ;)

Lenke til kommentar
Snakker vi om samme serien? Warcraft som for eksempel er den største spill sagaen i historien i mine øyne. Utrolige omgivelser, fantastiske historier og utroligt gameplay. Utrolig hvordan smak og behag kan variere :mellow:

For å være ærlig, synes jeg ikke Warcraft har i nærheten så god dybde som elder scrolls. Bare min mening.

Lenke til kommentar
Stemte Bethesda, sidan eg likte Oblivion veldig godt og hadde elska Morrowind hadde det ikkje vore for at det ikkje var levelscalling der.

Haha, de fleste tenker motsatt, og elsker Morrowind nettopp fordi det ikke er levelscaling der, og liker Oblivion litt mindre av samme grunn.

Lenke til kommentar
Stemte Bethesda, sidan eg likte Oblivion veldig godt og hadde elska Morrowind hadde det ikkje vore for at det ikkje var levelscalling der.

Haha, de fleste tenker motsatt, og elsker Morrowind nettopp fordi det ikke er levelscaling der, og liker Oblivion litt mindre av samme grunn.

Ja, eg veit at dei fleste tenker motsatt, men eg liker å kunne gå kvar eg vil og gjere kva eg vil rett etter å ha byrja.

Lenke til kommentar

Ja, eg veit at dei fleste tenker motsatt, men eg liker å kunne gå kvar eg vil og gjere kva eg vil rett etter å ha byrja.

:)

Jeg likte det å kunne få tak i virkelig kraftige våpen ved å arbeide hardt i Morrowind. F.eks spillets beste skjold ved å slå 2 Dremora Lord og 1 Golden Saint. Husker jeg klarte det i level 8 eller no, var stolt som f... :D

Lenke til kommentar

:)

Jeg likte det å kunne få tak i virkelig kraftige våpen ved å arbeide hardt i Morrowind. F.eks spillets beste skjold ved å slå 2 Dremora Lord og 1 Golden Saint. Husker jeg klarte det i level 8 eller no, var stolt som f... :D

Ja, skal innrømme at det var digg når eg fekk deadric spear på level 1 ;)

Lenke til kommentar
mange gode og vanskelig å bestemme seg gitt, men tør eg spørre kosen du kan holde en sånn konkurranse uten å ta med konami??? hallo, metal gear solid serien liksom. eg stemmer på Konami selvom du isje er på listen :p

Hvis du blar nedover på Generell Spilldiskusjon siden, så kan du se den forrige pollen med nermere 60 forskjellige spillutviklere, blant annet Konami. Dessverre fikk ikke konami nok stemmer til å bli med i denne finale pollen. :)

Endret av Vaine
Lenke til kommentar
Jeg stemte Square Enix, men ser nå at ikke alle er enig i meg. Det er for mange WOW'ere her. <_<

Interessant påstand, kan du komme med litt begrunnelser? Såvidt jeg vet er WoW bare nevnt positivt av en eller to personer i denne tråden. De andre som har stemt Blizzard har framhevet Diablo og Warcraft RTSen. Selv hadde jeg aldri i livet stemt på Blizzard dersom de bare stod bak WoW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...