Materie Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Nintendo! Ingen annen utvikler har gitt meg i nærheten av så mange gode opplevelser som dem. :excl: :excl: :excl: :excl: :excl: :excl: :excl: :excl: :excl: Endret 23. mars 2009 av Materie Lenke til kommentar
Erik Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Stemte på Square Enix, rart at Capcom ikke har fått noen stemmer ennå. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Der kom min stemme på Capcom Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Trøstestemme eller? Min falt på Square Enix. Har altfor mange timer i diverse FF spill. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Blizzard, lett. Hadde det ikke vært for dem hadde jeg gått for BioWare. Eller kanskje Bethesda. Eller Valve. Eller Square Enix... Endret 23. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Trøstestemme eller? Min falt på Square Enix. Har altfor mange timer i diverse FF spill. Nei egentlig synes jeg Capcom lager en god del knallspill (RE Serien, Onimusha Serien, Devil May Cry Serien) Stort sett "serier", men jeg er stor fan av de spillene. Square har tapt seg etter at Sakaguchi og Uematsu forlot dem (+ at ingen av FF spillene er som klassikerne (FFVII, FF VIII, FF IX + FF X). + at Konami ikke er på listen lenger som har 2 av mine favorittspill (serier det også): MGS & PES Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Blir nok Square Enix for min del, spill som The World Ends With you, Kingdom Hearts og Final Fantasy er for meg helt geniale Lenke til kommentar
Gillis Oakleaf Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Godt å se at Bioware har fått så mange stemmer! Synes de har vært flinke (understatement) i mange år nå. Lenke til kommentar
Mr_xxxx Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Er det bare meg som "savner" EA ? .. eller er det meg som er noob og de bare betegnet som utgiver ? .. Jeg vedder på at de hadde grusa alle de andre Lenke til kommentar
Mr_xxxx Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 .. nei nå kødder du? .. virkelig ? .. jeg skjønner ikke det .. har bare EA games .. men så er jeg dritt lei pc spilling også .. aldri noe nytt .. XD Irony sweet sweet irony Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) You fail. EA fails. You fail too. Står mellom valve, ubisoft, og nintendo for meg. Capcom har en liten plass også, om enn bare for RE 4. Tipper jeg tar ubisoft, men er ikke sikker Endret 23. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
lmaolol Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Westwood studios var best da.... Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 More votes 4 bethesda Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Må istemme med Imaolol. Jeg kom tydeligvis for sent til de innledende rundene. Westwood, Infocom og Konami er mine favoritter. [edit]: ...og INTERPLAY selvfølgelig! Endret 23. mars 2009 av Rata Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 You fail.EA fails. You fail too. Står mellom valve, ubisoft, og nintendo for meg. Capcom har en liten plass også, om enn bare for RE 4. Tipper jeg tar ubisoft, men er ikke sikker You pretty much fail more than me if you choose Ubisoft instead of Valve or Nintendo Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 And why is that? Ubisoft not made great gaemz? Failer jeg for å ha hatt gode spillopplevelser med spill du ikke har spilt/likt? Har du spilt Prince of Persia: tsot, rayman 2, splinter cell serien eller beyond good and evil? :rolleyes: Må istemme med Imaolol. Jeg kom tydeligvis for sent til de innledende rundene. Westwood, Infocom og Konami er mine favoritter. Da var du to uker for sen... Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg skjønner ikke helt den store begeistringen for Bethesda. Ser man bort fra Elder Scrolls, så har de ikke så mye å vise til. Det er i så fall bare Fallout 3, men det er jo IP som de har kjøpt av Interplay. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg skjønner ikke helt den store begeistringen for Bethesda. Ser man bort fra Elder Scrolls, så har de ikke så mye å vise til. Det er i så fall bare Fallout 3, men det er jo IP som de har kjøpt av Interplay. Fordi elderscrolls er så forbanna gjennomført. IP? Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg stemte på BioWare, fordi de har laget en bråte med fantastiske rollespill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå