Gå til innhold

Noen kreative spill der ute?


Anbefalte innlegg

Jeg Vil gjerne ha et kreativt spill. Jeg elsker spill som Garrys mod, BF2 sandbox og track mania. Jeg liker også "map editors" som for eksempel far cry 2 og source hammer.

 

Sa det jeg ser etter er et spill jeg kan lage ting osv, samme hviken sjanger men ikke mmorpg og helst ikke rpg.

 

Mer kreative spill enn Black & White spilla skal du lete lenge etter. Du er en gud og har et hav av muligheter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I Banjo-Kazooie Nuts&Bolts kan du være vannvittig kreativ! Søk etter noen videoer av editoren på youtube/gametrailers og du kommer til å bli imponert! Har brukt flere titalls timer på den! :)

Samme her, det var mange som ikke likte B-K nuts & bolts men jeg storkoste meg med det.

Mer kreative spill enn Black & White spilla skal du lete lenge etter. Du er en gud og har et hav av muligheter.

Nok et bra spill som jeg spiller akuratt i disse tider, men det er ikke helt det jeg leter etter.

Lenke til kommentar
Det virker som om du egentlig er ute etter et spill som er klin likt garrysmod, bare med et annet navn?

nei men de fleste som er nevt er gøy spill som jeg enten har eller som er RTS spill noe som jeg ikke mener med kreativt spill. De beste forslagene hit til er LBP og Crayon physics

 

Kjører du helt vanlig Gmod eller har du mods/tilleggspakker?

Endret av Hansien
Lenke til kommentar
Det virker som om du egentlig er ute etter et spill som er klin likt garrysmod, bare med et annet navn?

nei men de fleste som er nevt er gøy spill som jeg enten har eller som er RTS spill noe som jeg ikke mener med kreativt spill. De beste forslagene hit til er LBP og Crayon physics

 

Kjører du helt vanlig Gmod eller har du mods/tilleggspakker?

 

Selvfølgelig har jeg lastet ned masse addons, og spiller mest online hvor du skal vere god for å finne en server uten mods

Lenke til kommentar
Det virker som om du egentlig er ute etter et spill som er klin likt garrysmod, bare med et annet navn?

nei men de fleste som er nevt er gøy spill som jeg enten har eller som er RTS spill noe som jeg ikke mener med kreativt spill. De beste forslagene hit til er LBP og Crayon physics

 

Kjører du helt vanlig Gmod eller har du mods/tilleggspakker?

 

Selvfølgelig har jeg lastet ned masse addons, og spiller mest online hvor du skal vere god for å finne en server uten mods

 

Hehe, tipper du har phoenix 2 eller 3 og wire mod da!

Anbefaler deg faktis å heller sette deg ned i single player og lage ett eller annet gøyalt noe der, bruke adv dupe også legge ut på spilleservere og brife.

 

Servere lagger vanligvis, også er det stor sjanse for at det kommer folk som bare skal ødelegge.

Gmod er KONGE på lan med de rette folka!

 

Ellers så har du jo server mod som GoFish

Innebærer noe så fantastisk som fiske.

Patetisk OG underholdendes.

 

Ellers så har du noe som faktisk er dritgøy og det er stranded mod.

Prøv det så forstår du!

 

EDIT:

Må for guds skyld ikke glemme PropHunt.

Noe så simpelt at du spiller på lag som i CS på CS:S maps. Der det ene laget er utstyrt med noe våpen og det andre har den muligheten at dem kan kle seg ut som dritt og sånt som er rundtom på banene.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...