Vaenas Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Her er en liten annmeldelse jeg skrev om Gamer. Har også skrevet om ting jeg syntes dere burde fikse http://vaenas.wordpress.com/2009/03/22/anm...e-spillmagasin/ Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Heisann, takk for hyggelig tilbakemelding! Artikkelarkiv kommer i løpet av noen få dager, det er egentlig ferdig og venter bare på endelig utrulling. Ellers er vi glade for alle tilbakemeldinger, positive som negative. Noterer oss ideene du kommer med. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Uenig i at bakgrunnen burde kunne være valgfri, den er utrolig stilig! Uenig i at det burde vært en svart boks nederst, det hadde heller sett uprofft ut. Det har kommet eget gamer-design til forumet, jeg bruker det nå Og som oerhört skriver kommer det snart artikkelarkiv Også drøyt og trekke to ned for dette. Siden artikkelarkivet ikke har kommet, kan ikke taes med som OK på nåværende tidspunkt. Men med andre korrigeringer fra min side synes jeg at det skulle vært slik: Innhold: 10/10 Design: 10/10 Brukervennlighet: 9/10 Forum: 10/10 Totalt: 9,75/10 = 10/10 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Som sagt så var det bare mine meninger og her er det helt klart mange som vil være uenig. Sånn som deg, men det er jo bare bra, hadde ikke vært noe morsomt på forumet her ellers. Men hyggelig å høre tilbake at dere verdsetter det jeg skriver Lenke til kommentar
JanF Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Men dette kan du ikke komme forbi: Det har kommet eget gamer-design til forumet, jeg bruker det nå Endret 22. mars 2009 av JanFr (StabakJF) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Nei nei, men hvordan får jeg da brukt det? Hvis jeg får vite det endrer jeg gjerne på forum karakteren. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nederst i venstre hjørne ved siden av denne knappen: Der står det IP.Board Pro, bytt til Gamerskin Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Nederst i venstre hjørne ved siden av denne knappen: Der står det IP.Board Pro, bytt til Gamerskin Oi takker. Skal endre på den karakteren nå Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tusen takk for nydelig anmeldelse! "Brukervennlighet: 8/10 De har siden så brukervennlig de kan ha den, men mangler et artikkel arkiv fortsatt og tvinger derfor brukeren inn på forumet for å finne eldre artikler." Artikkelarkivet er nå på plass :-) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Da kan jeg skifte på det også Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Lagt opp en liten revurdering nå. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Når vi er inne på bakgrunnen på forsiden synes jeg det skulle vært en mulighet til å kunne velge lysheten. Om den skal være sort som den er nå, litt mer grå, eller omvendt av den sorte, nemlig hvit. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Som sagt i første anmeldelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå