Kiro Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Dette hendte tidligere i dag under prøve eksamen. Elev 1: Nå er det mer medlemmer av facebook enn det er mennesker i hele Brasil. Elev2: Hva med Norge da? Elev1: Norge har de tatt for lenge siden. Elev2: bor det ikke 4 milioner i norge da Elev 1: det bor ca en kvart milliard i Brasil Elev2: Er ikke fire milioner nesten en kvart milion da. Elev3: jo er det ikke det. Resen av klassen begynner å le Elev4: En kvart miliard er mye mer en 4 millioner Elev3: Flaut jeg tenkte at 10 millioner var en milliard. Elev2: jeg og Elev4: Glad vi ikke skal opp i matte eksamen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Haha Idag, da jeg og 3 klassevenniner satt i matfri og pratet, snakket vi om daten min på lørdag. Hun har jo tilfeldighvis det samme navnet som stemoren min, og jente nr 3, god barndoms- og familievenn visste ikke at vi snakket om ei annen enn.. Min stemor. "hva var det du og *navn* gjorde a Jonas? Ble det noe på deg" "Ahh.. Det er jo stemoren hans da!" Vi dro den ganske langt (see what i did there?) før hun i det hele tatt ante noe muffins (and again?). Endret 31. mars 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Husker en venn av meg hørte fra noen. De skulle si roflmao, men istede for ble det rolfmao. Vet den kanskje ikke er bra. Men syntes den var nice Endret 1. april 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Tre stk fra skolen i dag: Ser på video fra bombingen av Hiroshima og.. Elev 1: "Er dette i Norge?" Klassen: "*Lattter*" - 15 min senere - Elev 2: "Dette er i Finland, ikke sant?" Klassen: "*Latter*" Fra (K)RL(E)-timen: "Hvem er Judas?" Endret 1. april 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Fikk en liten lapp i posten idag. Den er som følger: BYGGEARBEID, OPPUSSNING TWO WORKERS FROM LITHUANIA IS SEARCHING FOR THE JOBS. WE HAVE BIG EXPERIENCE, HERE WE WERE WORKING FOR YEARS. WE ARE DOING: 1. PAINTING (ROOMS, FURNITURE, STEARS, HOUSES, TERASES), MALING, SLIPING, SPARKELLING, AKRILLING. 2. TAPETING (TAPETSERING) 3. KARPENTER (SNEKKERERING) 4. CLEANING (GJORDE PUSSET JOBBS) 5. CHANGING THE ROOFS (LEGGE TAK, SKIFTE TAK) 6. WORKING IN FARMS (LANDBRUKSARBEID, HJELPE ARBEIDE PÅ EN GÅRD) 7. GARDENING (BLOWING, RAKING) 8. BYGGE STILAS IF YOU ARE INTERESTING, IN CALL US [TLF NUMMER] Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er ulovlig å bygge stillas for andres bruk. Alt det andre er jo greit nok, det er jo igrunn ikke fare for personskade der. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Denne er genial, broren min går bort til dei andre på jobb som snakker om IQ tester, og han seier: "Eg pleier aldri gjere det bra på IQ testar, skjønner det ikkje." Han er eigentleg ganske smart, da, berre for å ha det sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå