JanF Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Vi har allerede "Gullkorn fra forumet", så derfor føler jeg at "Gullkorn fra dagliglivet" er på sin plass! Og jeg føler virkelig for å starte: Skjul Mamma igår: Nei, men se, det huset har ikke tak. Hm... *tenkepause* Så de bygger husene fra bunnen av? :lol: Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Haha! Kommer ikke på noe akkurat nå, men så fort jeg gjør det så skriver jeg det Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg og en kompis av meg var på PCene våres på skolen også dreiv han å leita etter noe greier under bordet. Hun bak oss som skulle spørre han om noe spurte meg; "Hva er det han leiter etter?", jeg svarte da "Han leiter etter jomfruhinna si". Skal si vi fikk oss en god latter da. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Haha! Jeg er onkel til en som heter Lukas og jeg sa Lakus istedenfor! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 "Oi! Hvordan greide han derre Hitler å ta så mange land?!" - Blond jente i klassen trodde at Adolf Hitler alene hadde spasert inn i Østerrike, Polen, Tsjekkoslovakia osv med hagla si og erobret dem. "Han fyren som drepte Hitler må ha blitt en stor helt, ass" - Hitler tok selvmord (samme jente) "Hva er hakekors for 'no?" - For det første: Sånt burde man bare vite når man går i niende. For det andre; et stort, rødt hakekors var klistra over hele den siden hun hadde oppe i læreboka. Samme jenta igjen. Hun har sine daglige gullkorn, begynner å bli irriterende. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 "Han fyren som drepte Hitler må ha blitt en stor helt, ass" - Hitler tok selvmord (samme jente) Den var best Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 En venn av meg ser på en grav hvor det står 1998-2008 og sier: "Shit! Han ble akkurat 100 år. Kudos!!" Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) En venn av meg ser på en grav hvor det står 1998-2008 og sier: "Shit! Han ble akkurat 100 år. Kudos!!" Haha, genialt. Ikke det at en bare ble 10 år men kommentaren. Endret 27. mars 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
JanF Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Mann på TV2 nå: Og her på TV2 skal vi nå se hvem som går videre i Sportsrevyen. Mens i Norske Talenter får dere vite mer om disse sakene... I lol'd Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 "Oi! Hvordan greide han derre Hitler å ta så mange land?!" - Blond jente i klassen trodde at Adolf Hitler alene hadde spasert inn i Østerrike, Polen, Tsjekkoslovakia osv med hagla si og erobret dem. Ser det for meg! Familien min har lirt av seg mange gullkorn, men jeg husker ingen i farta. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Modern, som er tidenes minst datakyndige person, ringer for å spørre om nettadressen til et eller annet nettsted. Jeg svarer da dittdat.(dott)com. 2min senere får jeg en melding hvor det står. "Er det en eller to t-er i dott?" Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Mattelæreren min sier følgende til en elev: "Du forstår ikke veldig mye du eller?" Eleven: "Joda" Mattelæreren:" Det var ikke så stygt sagt som det var ment" Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 husker at når eg gjekk på vg2. så hadde eg ein norsk lærar som var eit gullkorn i seg selv for å si det sånt. uten at han viste noe så klart. Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hadde en vikarlærer i mediefag på skolen, og vi hadde mange harddisker flytende rundt om i klasserommet. En harddisk ble lagt i et hjørne ingen satt og da kom vikaren fort på plass med sin fantastiske norsk; "Hvem æ denne sin hariks (ikke skrivefeil, hun sa faktisk det. Uttales med amerikansk aksent)?" Og jeg svarte kjapt, "Det er ingen harhiks, det er en printer." Og hun bare "Åja.." med et tvilende uttrykk i sitt runde ansikt. Samme dagen spurte jeg hun om jeg kunne gå i kantina for å kjøpe meg noe mat, 20 minutter etter siste friminutt. Hun ville ha en skriftlig søknad fra meg for å gå i kantina, og jeg gjorde det også. 15 minutter etterpå hadde jeg komposert en veldig formell søknad med utfyllende grunnlag. Endte med at hun sa at jeg "åpenbart" kunne gå i kantina. Var mest for morro skyld jeg skrev søknaden... ^_^ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Norsklærern vår på videregående skulle briefe litt med engelsken sin en gang og presterte å si: "Then we can take two flies in a smack". ^_^ Endret 28. mars 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Han het ikke Solberg til etternavn? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Det husker jeg ikke, Han het John Arve. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Engelsk læreren til en kompis skulle informere klassen at de måtte kjøpe seg ordbøker. "You have to buy yourself a vocabulary." For de som ikke vet, Vocabulary betyr ordforråd. Dette var på allmennfaglig påbygging. Endret 28. mars 2009 av Villanden Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 og vi hadde mange harddisker flytende rundt om i klasserommet. Det er vel ikke no lurt? Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) og vi hadde mange harddisker flytende rundt om i klasserommet. Det er vel ikke no lurt? Av mangel på bedre ord, ble det "flytende". Mente at harddisker var i omløp hele tiden. Endret 28. mars 2009 av Dofty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå