FpsStu Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Husker at før jeg formaterte, kunne jeg høyreklikke på en mappe, og trykke browse with acdsee... men nå er det ikke lenger, hvordan kan jeg få det tilbake? har acdsee 5.0 Lenke til kommentar
CaD Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Du kan stille det inn når du installerer det. Kan iallfall det i eldre versjoner.. Du får opp noen options om dette da.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 hvis du bare har formatert systemdisken, og ikke reinstallert acdsee (bare brukt en allerede installert versjon på en annen hd), regner jeg med sånne ting som dette kan skje. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Prøv: Tools->File Associations->Context Menu Der kan du velge hva du vil se når du høyreklikker Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Prøv:Tools->File Associations->Context Menu Der kan du velge hva du vil se når du høyreklikker hva med for norsk win2k? psilocybe: Nei, har installert som vanlig... Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Prøv:Tools->File Associations->Context Menu Der kan du velge hva du vil se når du høyreklikker hva med for norsk win2k? Det er i ACDSee du skal gjøre det, ikke i windows. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Prøv:Tools->File Associations->Context Menu Der kan du velge hva du vil se når du høyreklikker hva med for norsk win2k? Det er i ACDSee du skal gjøre det, ikke i windows. åh... jeg viste det da Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Har du løst problemet? Horfor spør du om norsk Win2k, når du vet at innstillingen jeg snakker om er i ACDSee? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 hehe.... I confess, jeg trodde det var i windows du snakka om, hvor mer naturlig er styringa av høyremuseknappmeny'en i windows enn acdsee selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå