Vaine Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Etter å ha lest om de utallige ytelses-problemene folk har med dette spillet, har jeg bestemt meg for ikke å kjøpe det. Et spill som kun utnytter 1 cpu kjerne vil ikke kjøre bra på min PC. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 noen som tror jeg klarer å kjøre spillet med core duo t2500(2ghz) 2GB ram og ati X1400? eller finnes det en demo et sted jeg kan teste med? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 noen som tror jeg klarer å kjøre spillet med core duo t2500(2ghz) 2GB ram og ati X1400? eller finnes det en demo et sted jeg kan teste med? Etter det jeg har lest, neppe med mer enn 10 fps på low men det oppsettet der. Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Wow. Dette må prøves! Elsket Penumbra-serien, og Call of Cthulhu var rått! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Har fire kjerner. Så da vil jeg nok slite om folk her inne har rett. Hadde kjøpt det om det ikke var for ytelses og kompatibilitetsproblemene Endret 4. september 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Deus101 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dette er et spill som må SPILLES! Historien og den slutten! du må ha tykk hud for å ikke bli deprimert av slutten men den må sees likevel. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg spilet nettopp gjennom, jeg også. Er enig i det meste som er blitt sagt allerede (litt repeterende mot slutten, fiendene er temmelig kjedelige) men det var virkelig en god opplevelse! Kan forsåvidt ikke si at min slutt var deprimerende? Har hørt rykter om forskjellig slutter, men vet ikke om det er sant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå