Gå til innhold

Anmeldelse: Cryostasis: Sleep of Reason

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra anmeldelse :) Fikk lyst til å kjøpe dette etter at jeg ikke ble spesielt skremt av Resident Evil 5.

Må med det samme si at jeg forresten digger den nye Gamer.no. Syntes det har vært masse interessante artikler og anmeldelser i det siste.

Der jeg tidligere følte at det var masse klipp og lim fra internasjonale pressemeldinger har jeg nå faktisk lyst til å lese nesten alle artiklene dere kommer ut med :) "Den andre siden" har jeg vært innom et par ganger, men den appelerer ikke til meg på samme måte som Gamer.no nå gjør. :D

Lenke til kommentar

Spillet kan også kjøpes hos Gamesplanet, du vil da spare ca 76,- mot å kjøpe den hos Gamersgate. Gamesplanet er nesten alltid billigere en gamersgate. Kanskje en idè for gamer.no å nevne gamesplanet også..

Med dagens kurs: 346,- hos gamersgate, 270,- hos gamesplanet

Lenke til kommentar

Interessant! Lenge sidan eg har blitt skremt i eit spel no, kanskje det er på tide å prøve igjen. God omtale var det også! :)

Det er kjekt å kunne sjå ein omtale av eit spel eg aldri har hørt om og så nokre minutt etterpå har det havna eit nytt spel på ønskelista. Då har dykk gjort ein bra jobb!

Lenke til kommentar

Dette spillet så veldig interessant ut. Kan godt hende jeg blir å skaffe det! :)

Eneste jeg ikke likte er at det støtter ikke multikjerne-cpu. Så mange vil nok slite med å kjøre det på maks.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Veldig bra anmeldelse.. Fikk meg utrolig interesert i spille hehe. Kudos for den :D

Tenkte å kjøpe det en gang snart, når jeg er ferdig med Stalker: Clear Sky. Liker veldig godt visuelt fine spill, og atmosfæriske greier som drar man inn i spillet. Dette med temperatur i Cryostasis hørtes megaoriginalt ut og spennende. Så på noen gameplay videoer på youtube, ser virkelig imponerende ut.

En ting jeg lurer på: er det mulighet for coop i spillet? Jeg plukket opp noen rykter om det da jeg søkte på google, men fant aldri noe konrket påstand fra spillets ofiselle side.

Lenke til kommentar
Nåja, anmelderen kan ikke skryte av å skulle anbefale et spill h*n ikke kan navnet på. Dark corners of the EARTH, ikke world.

Takk for rettelsen, men utenom den ser jeg ikke helt poenget ditt. Skryte? Jeg skrev tittelen feil i farta, men det er et spill jeg storkoste meg med og virkelig anbefaler.

Lenke til kommentar

Bra anmeldelse. Er helt enig i at spillet kunne vært kortet ned litt, eventuelt vært mer variert, spesielt i slutten da det ble veldig ensformig. I slutten av spillet kresjet det en del, har lest at det dessverre ikke er uvanlig. Mange har problemer med at spillet sluker maskinkraft og hakker voldsomt. Selv hadde jeg ikke problemer. Opplevde noen glitcher, slik som at ammunisjonen jeg skulle plukke opp fra gulvet ikke eksisterte, monstre gikk gjennom vegger, og noe annet småplukk.

Ble imponert da jeg så isen smelte for første gang. Tenkte for meg selv "Nesj, den kan vel ikke smelte, jeg ser syner. Eller? Renner det? Hva f*en!! WOW!!!" :lol:

Anbefales dersom du liker Penumbra, Condemned eller Call of Cthulhu.

+ Flott grafikk

+ Til tider skummel stemning

+ Bra lyder og voice acting

+ Interessant historie

+ Noen unike konsepter

- Ensformig etter hvert

- Svak AI

- Mange opplever spillet som ustabilt/buggy

7.5 / 10 fra meg.

Endret av Zarunil
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Har spilt det endel, skummelt (og utfordrende) på samme tid. Bare synd at spillet har såpass høye krav for å kjøre mjukt. Måtte sette ned til 1280x1024 og mesteparten av AA og AF vekk for å få det til å kjøre brukbart. Det er litt rart når det finnes spill som ser minst like bra ut og kjører knirkefritt på Quad og GF8800...

Anyways, Mind Echo eller hva det heter er en nokså fiffig greie, og historien er spennende nok til å spille det. Likte du Penumbra, men har lyst på noe å slå fra deg med er dette å anbefale. Settingen er scary og her er det MANGE skumle sekvenser.

Venter bare på en optimiseringspatch som gjør at det kjører litt mer smud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...