- FuzioN Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Hei! Jeg hadde nettopp oppdatert en tråd som jeg hadde oppdatert på lenge og da jeg fant ut at jeg hadde glemt noe, og skulle endre tråden, kom det fram masse HTML-koder. Tråden med koder: Skjul SOCOM: Confrontation -------- Videoer: <div style="margin:20px; margin-top:5px"> <div class="smallfont" style="margin-bottom:2px">Skjul <input type="button" value="Vis" style="width:45px;font-size:10px;margin:0px;padding:0px;" onClick="if (this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != '') { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = ''; this.innerText = ''; this.value = 'Skjul'; } else { this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none'; this.innerText = ''; this.value = 'Vis'; }"> <div class="alt2" style="margin: 0px; padding: 6px; border: 1px inset;"> <div style="display: none;"> Trailer: Gameplay: </div> </div> </div> ------- Oppdateringer: Skjul 14/02/09 KL: 12:15 - Startet tråden! 21/03/09 KL: 09:21 - Oppdaterte og pyntet på denn </div> LØST! Endret 22. mars 2009 av HCG Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg tipper det er fordi du har brukt skjul-taggen og hatt [left ], [right ] eller [center ] (uten mellom før ] ) rundt. Det fungerer dessverre ikke. Skjul-taggen kan ikke være innenfor plasseringstagger. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Ok, sikker på at det er det eneste som er galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg