Szmekken Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvordan kopierer en iTunes biblioteket til en ekstern harddisk, og derfra tilbake til PCen? Jeg skal reinnstalere PCen i løpet av morgendagen, og er lite lysten på å rippe 160 CDer på nytt, samt rekonfigurere og hente albumbilder på alt. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 CTRL+C CTRL+V Er ikke noe verre enn det å kopiere musikk-filer. Nå er jo over 80% av musikken DRM-fri, så det skulle ikke være noen problemer i den gaten heller... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Men hva kopierer jeg? iTunes music mappen under mine dokumenter? Vil det å installere iTunes etter å ha reinstallert, for så å bytte ut mappen som da kommer med den jeg har kopiert, gjøre jobben? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det tror jeg skal funke ja. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kopier den mappen som du har bestemt at iTunes skal legge musikk-filene dine i Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Funket fjell. Takker og bukker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå