AltF4 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Her har du The Grand List Of Console Role Playing Game Clichés! Må innrømme at jeg har sett de aller fleste, gitt! Lenke til kommentar
Exia Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Tror jammen meg at jeg har sett alt på lista Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Gadd ikke å lese alle, men de 20 første virket kjente, hehe.. Lenke til kommentar
Nether Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hehe. Genialt. Det var en halvtime-45 minutter med god underholdning må jeg si. Har sett omtrent alle tror jeg. Hadde vært morsomt om de fant ut hvilken JRPG som inneholdt flest av dem. Kanskje listen burde blitt sendt rundt til alle utviklere som jobber med en JRPG så kan de prøve å unngå dem. Morsomt hvordan alt har blitt tenkt på allerede. Uansett hvor kreativ man er så kan man ikke finne på noe helt nytt når det kommer til historier spesielt. Dog det er noen spillutviklere der ute som prøver å gå vekk fra de verste klisjeene. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Finnes det noen spill som faktisk ikke inneholder disse klisjeene? Uansett morro lesing ja:-) hehe! Endret 22. mars 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tror de fleste inneholder disse, er vel heller et spørsmål om hvor mange. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Haha . Kjente igjen så og si alle. Men det er jo ikke så rart. For å si som norsklæreren min sa til meg så finnes det vel egentlig bare et ensiffret antall basishistorier, forskjellene kommer ann på hvordan du bygger den opp, og hvordan du velger å presentere historien. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 må si eg kjente igjen noen av reglane Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Like morsom hver gang! Hvorfor kan ikke hovedpersonen ha to foreldre eller kunne det h*n kunne spillet før for en gang skyld? Endret 28. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå