Gå til innhold

Microsoft-sjef ut mot PS3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en bruker her som må ha en special edition av PS3 for her så måtte deler av Killzone2 installeres og spør du meg så er att man faktisk må installere deler av spilla på PS3 ett stort minus for konsoll. Riktignok man kan enkelt kjøpe en større hardisk å bytte den men dette er en merkostnad for konsollen om man liker å ha flere spill tilgjenglig på en gang uten å måtte slette de.

Headsett som nesten er ett must når man spiller online må man kjøpe ekstra og på PSN er det musestille mot XBL hvor flesteparten kommuniserer du med når du spiller. Skal du nyte PS3 som den er ment på en HD tv så må du også kjøpe en HDMI kabel (nå koster ikke den allverden). Hvis man samligner prisen hvis man ønsker flere kontroller så koster kontrollere en hundrelapp mere på PS3 enn hva den gjør på 360 også en merkostnad som man må regne med.

På hardiskfronten så er MS sitt alternativt svindyrt men trenger man egentlig større hd til 360. Selv har jeg hatt min 20 GB harddisk siden launch og har mange arkade spill som er kjøpt og jeg har god plass til å teste ut demoer og slikt når dette kommer ut.

360 har større failure rate enn PS3 men selv Sony har problemer med hardware fronten og hvis uhellet først er ute med PS3 så tar en reprasjon på konsollen MYE lengre tid enn hva som er tillfellet for 360. Alle 360 modeller som har blitt solgt har brukerbar bakoverkompabilitet mens PS3 har en utgått modell som hadde god bakoverkompabilitet med PS2 og PS1 spill (de nye utgavene støtter kun PS1 spill).

Utvalget av spill og ting som kan kjøpes via konsollen er MYE større hos 360 enn PS3.

Heldigvis har jeg både råd og tid til å ha begge konsollene siden begge er utmerkende underholdningbokser og er glad for att jeg ikke må velge en av de for det valget ville vært utrolig vanskelig.

Lenke til kommentar
Jeg er glad jeg kan å prioritere og velger dermed ALLE.

Fikset litt på den ;)

Seriøst, hva gjør Live bedre enn PSN??
Brukervennligheten/Grensesnittet :) Syns PSN er unødvendig rotete <_<

Live = Games<Latest Demoes :love: (Viser kun demoer og nyeste først)

PSN = PS Store<Latest Releases<Velg kategori :angry: eller PS Store<PS3 Games<Velg kategori :angry:

PSN - tungvint, + at det også vises videoer og spill man kan betale for der... Jeg vil ha muligheten til å KUN se demoer! og nyeste først! Vis spill man kan betale for i en egen kategori...

gamere ser fordelen, fanboys gjør det ikke

Er vel heller motsatt vil jeg tro.

Uff :rolleyes:
Lenke til kommentar
Headsett som nesten er ett must når man spiller online må man kjøpe ekstra og på PSN er det musestille mot XBL hvor flesteparten kommuniserer du med når du spiller. Skal du nyte PS3 som den er ment på en HD tv så må du også kjøpe en HDMI kabel (nå koster ikke den allverden). Hvis man samligner prisen hvis man ønsker flere kontroller så koster kontrollere en hundrelapp mere på PS3 enn hva den gjør på 360 også en merkostnad som man må regne med.

Nå vet jeg ikke om all den infantile skrikingen på XBl nødvendigivs er en fordel, til tider er det nesten så man skulle ønske seg det var litt mer tungvint med voice kom :)

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...