Gå til innhold

Den store RETRO bytte/salg tråden

Anbefalte innlegg

hva må man forvente å betale for en brukt NES eller SNES? i tipp topp stand med 2 håndkontroller?

Det varierer. Alt fra 500 til 1500. Vær oppmerksom på at disse konsollene har et innebygget batteri som har antatt levetid på 10 år. Spør om dette er byttet før du kjøper, eller du kan evt. bytte det selv. Det er også en fordel om pin-connectoren er byttet hvis konsollen er godt brukt.

Hverken NES eller SNES har noe innebygget batteri.

Disse konsollene bør man kunne få for mellom 300-600 i god stand. Verdien øker betraktelig om det følger med orginal eske, som samlere setter pris på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for rettelsen. Jeg blandet konsoll med spill her. Det er altså spillene som har innebygget batteri.

Videre er jeg uenig i at man kan få en NES/SNES til en så billig penge, om man ikke KUN vil ha konsollen da, uten noe ekstrautstyr, spill osv. I så fall vil jeg ha link.

Endret av Pinng
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lite tips om ei nettside som har endel retro saker http://www.tradera.com/

Ikke alle varer som sendes ut av Sverige da det er selger som bestemmer dette..kan finne mye fint der slik :)

Har ikke kjangs til å få lagd konto der, får bare mail om at det er noe feil, off. Er det noen triks?

Å...det var rart. Nei ikke som jeg vet om...det er sikkert 1år siden jeg registrerte meg der uten noen problemer...prøv å send en mail til support hos dem og sjekk?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...