Concker Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 jeg har noen kasser med gamle ps 1 spill på loftet. kan bare sende en mld om er noen spill dere er på utkikk etter kan det hende jeg har noen liggende får vel lage en liste når jeg gidder Lenke til kommentar
Millha Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av Perfect Dark til N64 i HD! Slik at folk kan se. Endelig har jeg fått tak i PD og ny kontroll. Skaffa også overgang til gammel N64 kontroller til PC. ^^ Gode tider. Endret 3. februar 2010 av MiLLHA1988 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Kanskje tenkte å selge 4 RADIO Shake TRS-80 spill. Noen som er interrisert? pluss titlene kommer senere . Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Var ikke mange retro folk her? Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 @MiLLHA1988: Var vel bare takke være meg ? Er ikke mange her, er utrolig få egentlig . Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Vil gjerne få tak i pokemon spill som GBA støtter. Altså Pokemon Gold, Silver, Red, Blue, Green, Yellow, Sapphire, Emerald, Ruby og slik. Har å bytte mot (PC): (en eller flere) Codename: Panzers Cold War (uåpnet) American Conquest (perfekt stand, MEN slikt cover) Prey (uåpnet) Firestarter (uåpnet) Håper på svar (har dessverre ingen retrospill å bytte imot :S) Endret 13. april 2010 av Masterfifty Lenke til kommentar
torvund_InnleggNO Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Jeg har diverse originalesker til gamle spill (altså tomme esker uten selve spillet). Noen som er interessert i slikt? PC: Monkey Island (The curse of...) Final Fantasy VII Day of the Tentacle (inkl CD!) Carmageddon Tomb Raider Megapak 6 (inkl 10 CD med spill) Amiga: King's Quest VI (inkl disketter!) Dersom noen er interessert, vennligst ta kontakt. Eskene befinner seg i Oslo. Endret 23. juni 2010 av torvund Lenke til kommentar
Arne90 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg har diverse originalesker til gamle spill (altså tomme esker uten selve spillet). Noen som er interessert i slikt? PC: Monkey Island (1) Final Fantasy VII Day of the Tentacle (inkl CD!) Carmageddon Tomb Raider Megapak 6 (inkl 10 CD med spill) Amiga: King's Quest VI (inkl disketter!) Dersom noen er interessert, vennligst ta kontakt. Eskene befinner seg i Oslo. Kunne du posta noen bilder av Monkey Island og Day of the Tentacle? Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 SEGA Mega Drive Classics Pack er lansert på steam. Du kan kjøpe spillene individuelt eller kjøpe de som en pakke. Merkelig nok så koster det akkurat det samme å kjøpe alle spillene individuelt som det koster å kjøpe pakken. 2.49 euro (Ca 20 kr) Altered Beast Comix Zone (jeg synes dette spillet er skikkelig bra) Crack Down Ecco the Dolphin Gain Ground Golden Axe Shadow Dancer Shinobi III: Reutn of the Ninja Master Space Harrier Vectorman 4.49 euro (Ca 35 kr) Sonic 3D Blast (Jeg synes selv dette er det svakeste spillet) Lenke til kommentar
torvund_InnleggNO Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg har diverse originalesker til gamle spill (altså tomme esker uten selve spillet). Noen som er interessert i slikt? PC: Monkey Island (1) Final Fantasy VII Day of the Tentacle (inkl CD!) Carmageddon Tomb Raider Megapak 6 (inkl 10 CD med spill) Amiga: King's Quest VI (inkl disketter!) Dersom noen er interessert, vennligst ta kontakt. Eskene befinner seg i Oslo. Kunne du posta noen bilder av Monkey Island og Day of the Tentacle? Noen bilder ligger her: http://picasaweb.google.no/sankthansen/Cover?authkey=Gv1sRgCPfUk5e8sPrO0gE&feat=directlink Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 For noen år siden kjøpte jeg en svært fin brukt utgave av Planescape: Torment på eBay. Dette er klart ett av mine kjæreste barn i min magre spillsamling, da det er en juvel av et spill og ikke lenger å få tak i. Av ren nysgjerrighet: hva hadde folk gitt for å kjøpe eller bytte spillet? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Interessert i noen spill: N64: Goldeneye 64 Zelda M M Zelda OOT Starfox 64 Banjo Donkey Kong 64 Diddy Kong racing Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 jeg har noen kasser med gamle ps 1 spill på loftet. kan bare sende en mld om er noen spill dere er på utkikk etter kan det hende jeg har noen liggende får vel lage en liste når jeg gidder Har du Tomb Raider 2? send meg en pm mld. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg leter etter Rally Cross 1 og 2 til PSX. Lenke til kommentar
maatzu Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg ser etter en snes konsoll uansett pal eller NTSC. og med spillene Donkey kong 1,2 og 3 vennligst kontakt meg om noen har. Lenke til kommentar
alexxanderhansen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 noen som har noen NES-spill som de vil selge i Oslo område? : ) Lenke til kommentar
neoman Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 hva må man forvente å betale for en brukt NES eller SNES? i tipp topp stand med 2 håndkontroller? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Noen som har The 7th Guest i orginal eske? Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 hva må man forvente å betale for en brukt NES eller SNES? i tipp topp stand med 2 håndkontroller? Det varierer. Alt fra 500 til 1500. Vær oppmerksom på at disse konsollene har et innebygget batteri som har antatt levetid på 10 år. Spør om dette er byttet før du kjøper, eller du kan evt. bytte det selv. Det er også en fordel om pin-connectoren er byttet hvis konsollen er godt brukt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Lite tips om ei nettside som har endel retro saker http://www.tradera.com/ Ikke alle varer som sendes ut av Sverige da det er selger som bestemmer dette..kan finne mye fint der slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå