Andzel Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Noen som selger Command & and Conquer Retaliation og Red Alert 1 til PS de skal være mint uten skraper på CDene! Lenke til kommentar
Millha Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 OMG. Uheldig. Hadde Warcraft 1 engang, men finner ikke ut hvor det har havnet. Sorry. Lenke til kommentar
Unzeal Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 OMG. Uheldig. Hadde Warcraft 1 engang, men finner ikke ut hvor det har havnet. Sorry. Crap;P Yeye, takker for at du ga det en insats da:) Lenke til kommentar
Millha Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Så en box med hele Fallout 1 pakken idag på elkjøp. Den hadde expansions og alt i en pakke. 99kr. For de som leter etter det, så er det kansje å bare spør på elkjøp. ^^ Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Er en ivrig Warcraft fan og har leita etter Warcraft I og II med orginal eske. Har besøkt X antall steder i Norge og utlandet. Til og med ringt Blizzard og hørte om de hadde noe "liggende" te overs;P Er seriøst komplett umulig og finne. Du må begynne å sjekke ebay.com, er auksjoner for begge produktene ute nå, men til ein litt høg pris syntest eg. Men det er ikkje meir enn ein uke siden eg vant desse to auksjonene: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370317907124 http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230419805584 Vist nokon leiter etter Fallout 1, Fallout 2 eller Fallout Tactics, er dette ein grei plass å kjøpe det http://www.play.com/Games/PC/4-/1021951/Fallout-Collection/Product.html dog i ny release. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hehe... Slikt Fallout var det de hadde på elkjøp. ^^ Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Alt ligger jo på ebay....Vitsen med denne tråden er vel heller å finne noen i Norge, kanskje finn/qxl siden de har litt varierende utvalg? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 KAN være interessert i å kjøpe: -Goldeneye 64 -Zelda Majora's Mask 64 Har eventuelt Mystical Ninja om noen vil bytte. ANgrer på jeg solgte dem når jeg var pengelens for noen år siden! Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Har Warcraft 1 2 og 3 i store bokser så er faktisk mulig å finne i Norge å. Men beklager så selger jeg de ikke. Men er sikkert noen som selger de i Norge også. Ettersom jeg samler på CnC er det noen som har noe command & conquer stuff her? Figurer, plakater, spill i store bokser, sega eller Playstation? Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hei. I dag var jeg så heldig å få Call of Duty 3 i posten. Fikk det i strøken stand, ser helt ubrukt ut, å lå til og med en 48-timers XBL Gullkode inni! Perfekt! Takk til Junkers for hjelpen, helt utrolig snillt av deg dette her! og til _LarZen_ for å ha startet tråden. Jeg er fremdeles ute etter Call of Duty 2 til xbox 360! Hvis noen har dette liggende å har lyst å hjelpe meg blir jeg igjen, kjempeglad! Lenke til kommentar
Millha Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Tror COD2 ligger på arcaden. Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Sist jeg sjekket var det COD 1 orginalspillet som lå som arcadespill. Men er jo mulig 2eren også ligger der. Skal sjekke igjen. Uansett var en snill nok til å sende meg linker til auksjoner på ebay. tror jeg kjøper det der Lenke til kommentar
MortenHE Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har veldig lyst på Shadow of the colossus og/eller Ico. Noen som har et mer eller mindre intakt eksemplar av ett eller fler av dem? Lenke til kommentar
Millha Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 WOW... Folk ville vist nesten ikke ha annet retro. Trodde det ville vært mer fytt her. Jeg lurer på om noen har en amiga liggene som fynker på et TV via AV kabler, eller skart liggene som de vil selge. Må nesten ha viktige kabler, som strøm, bildekabel. Evt. en "classic" amiga kontroller, for slikt mangler i min samling. Jeg har også noe orginalt med eske som jeg kunne solgt til amiga, vis noen er intressert. Det er et program for enkelt spill laging til amiga, meget bra fantastisk med tanke på hvor enkelt det er, å hvilken kvalitet spillen komme ut som. Det ligger i orginal eske med orginal disketer, så det er flott til hylla. Litt off topic. Leter etter noen som vil selge en PSP GO. Jeg har en PSP selv, å håpet ikke å betale sykt for den. JEg skal ha den til å ekperimentere med homebrew, siden jeg har gått tomt for ting å modde på den gamle. Ny PSP mener at homebrew må tilpasses, så jeg trenger som sakt en slik at jeg kan bruke den som utgangs punkt. Så vi noen har en å vil selge, så tar man bare kontakt å sier hva man vil ha for den. Lenke til kommentar
MortenHE Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Ikke særlig gammelt, men jeg selger mitt Modern Warfare 2 til 360 her Endret 29. januar 2010 av MortenHE Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hadde jeg ikke vært en arbeidsledig slask hadde jeg kjøpt det MortenHE Lenke til kommentar
Millha Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hehe... Må jo spille det på PC, med 3D briller http://www.tridef.com/home.html Lenke til kommentar
UberBetruger Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg selger en ubrukt versjon av Myst Masterpiece Edition her Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg selger en ubrukt versjon av Myst Masterpiece Edition her Hva inneholder denne for noe da :|? Lenke til kommentar
UberBetruger Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg selger en ubrukt versjon av Myst Masterpiece Edition her Hva inneholder denne for noe da :|? Myst Masterpiece Edition + Myst IV: Revelations extras. ALDRI BRUKT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå