LarZen Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Velkommen til den store RETRO byttetråden! Her er det kun lov å diskutere bytting/salg av retro spill og hardware. Har du noe gammelt som du vil bytte bort eller selge? Post det opp her slik med god informasjon om kvaliteten på produktet helst med bilde av gjenstandene du vil bytte/selge for å se om det er noen på Gamer.no forumet som er interisert i hva du har. Vi poster ikke hva vi evnt vil ha betalt for et produkt i tråden men under PM da retningslinjene til forumet ikke tillater dette. Om dette er feil regner jeg med en mod informerer om dette. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Jeg slenger opp en list over noen spill jeg har som kan byttes/selges. Alle er i gammel type eske, kvalitet er varierende og kommer tilbake til dette og bilder om noen vil ha. Quake 3 Arena System Shock 2 Command & Conquer Tiberian Sun Command & Conquer Firestorm MDK Heavy Gear Screamer 2 Dungeon Keeper Carmageddon Redneck Rampage Total Annihlation Kingdoms MIB Men in Black the game Requiem Avengin Angel Dark Reign The Future of War Hexen 2 Midtown Madness Need for Speed 2 Tomb Raider 2 Om noen samlere der ute mangler eske til følgende spill så har jeg dette liggende: Tomb Raider 3 Total Annihilation Soldier of Fortune Diablo Star Trek Voyager Elite Force Trespasser Indiana Jones and the Infernal Machine Endret 23. mars 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Jeg vurderer å selge/bytte bort min Atari 2600 og poster det her før jeg legger den ut for salg på diverse sider. Testet den idag og den fungerer men fikk ikke lyd, vet ikke om det er noe galt med den eller hva det kan være. Maskinen ser bra ut til å være så gammel. Følger med 5 spill, 2stk paddle stikker, 2stk vanlige stikker(disse er nok ødelagte da dem ikke virket),RF kontakt,strømforsyning. Spillene er Air Sea Battle,Missle Command,Night Driver, Combat,Vanguard. Byttes eller selges rimelig pga defekter. Endret 20. mars 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
elpinoino Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Bra tiltak Jeg er på jakt etter en EGA/CGA monitor. Altså monochrom skjerm(to-farge), med 9 pins kontakt (samme utforming som vga, bare færre pinner), eventuelt bare RF tilkobling. Om noen har en liggende, eller vet hvor jeg kan få tak i en så hadde jeg vært evig takknemlig. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Altså, jeg ahr få retrospill å bytte bort, men har jævlig lyst på TA originalt... (har det liggende ett eller annet sted dog. Dungeon keeper også... Villig til å betale siden jeg ikke har noe å bytte mot :o Endret 7. april 2009 av Strindmo Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ingen som har Red Alert til ps1, eller Metal Gear Solid til ps1? Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ingen som har Red Alert til ps1, eller Metal Gear Solid til ps1? Jeg har begge, send meg en mail eller PM Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) _LarZen_ Jeg vil veldig gjerne ha: Dungeon Keeper Carmageddon Dark Reign The Future of War Kjøpe eller bytte? Kan være at jeg har noen spill du kunne tenke deg Endret 14. april 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
rbr Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 sier ikke nei tak til: moonstone og another world til amiga 500. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Godt tiltak! Har en god del som jeg kanskje vurderer byttet/solgt. Skal poste litt linkz og bilder når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kanskje ikke så retro, men er det noen som har SW:B til Xbox? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Noen som har noen tomme psx covere i fin stand? Har nemlig en del spill uten cover som jeg gjerne skulle hatt i et psx/psone cover Lenke til kommentar
retroarcade1.net Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Noen som har noen tomme psx covere i fin stand? Har nemlig en del spill uten cover som jeg gjerne skulle hatt i et psx/psone cover Har Worms dobbelt kover (tror også det er manual) men uten spill. Interessert? Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) _LarZen_ Jeg vil veldig gjerne ha: Dungeon Keeper Carmageddon Dark Reign The Future of War Kjøpe eller bytte? Kan være at jeg har noen spill du kunne tenke deg Jeg tror jeg har Dungeon Keeper 3 liggende. Det er så og si ubrukt da jeg ikke skjønte bæra av det:P Det var med i en samlepakke sammen med disse spillene: Driver* CM3* Silver* Supreme Snowboarding Romb Raider 3* Dune 2000* Dungeon Keeper 2 Outcast* Theme Park World FA. premier league Stars* Thief 1* Gangsters* *spillene jeg finner igjen. Pakken heter "Play the games" og spillene er vel fra EA, Eidos og Infogrames. Betalte 700 kroner for den. Hva skjedde med slike pakker? Link til pakken: http://www.mobygames.com/game/play-the-games-vol-3 Kan sikkert bytte eller gi bort noen av disse, da jeg ærlig talt ikke spiller de mer:P Endret 14. juli 2009 av MathiasFG Lenke til kommentar
SpiritOfNorway_InnleggNO Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ønsker å kjøpe AquaNox til pc. Send PM. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Slenger meg på her. Ta gjerne kontakt om noen har følgende originalt (med eske og manual, seff): - Det første Gabriel Knight - TES: Daggerfall Lenke til kommentar
kjebos Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Heisann Har en fullt fungerende commodore 64 med et par kassetter spill i tillegg liggende, om noen er interessert Har også en Amiga 500\1200 liggende med egen monitor og en kasse med disketter til den som er interessert Ligger også en Nintendo 64 i hus med noen spill deriblant Mario 64 og noe annet tjafs. På denne mangler det kontroller, hvor i all pokker dem har blitt av vet bare husgnomene Har i tillegg en haug gamle pc-spill, som jeg skla skrive opp litt senere, må bare finne dem først Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Slenger meg på her. Ta gjerne kontakt om noen har følgende originalt (med eske og manual, seff): - Det første Gabriel Knight - TES: Daggerfall Hvis jeg ikke husker helt feil er Daggerfall gratis på nettet nå, hvis det ikke er slik at du vil ha boksen. EDIT: http://www.elderscrolls.com/downloads/downloads_games.htm Der kan du laste det ned gratis. Endret 11. januar 2010 av Robinvi Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Heisann Har en fullt fungerende commodore 64 med et par kassetter spill i tillegg liggende, om noen er interessert Har også en Amiga 500\1200 liggende med egen monitor og en kasse med disketter til den som er interessert Ligger også en Nintendo 64 i hus med noen spill deriblant Mario 64 og noe annet tjafs. På denne mangler det kontroller, hvor i all pokker dem har blitt av vet bare husgnomene Har i tillegg en haug gamle pc-spill, som jeg skla skrive opp litt senere, må bare finne dem først Hvilke spill er det du har til N64? Endret 11. januar 2010 av Moffe Lenke til kommentar
Hallis_InnleggNO Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Hallois =) Noen som har Amiga 500 versjonen av Monkey Island 1?? (pc versjon går kanskje også=) Takks! Endret 11. januar 2010 av Hallis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå