Gå til innhold

Gamer-skin på plass

Anbefalte innlegg

Fant en feil nå. Når du trykker på venner eller kommentarer kommer bakrunnen for forumet opp.

Hvor da?

Se her:

Skjul
m8hhn8.jpg

Trykker jeg på Kommentarer, Venner eller innstilllinger så kommer det der opp. Kan man gjøre noe med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det IE8 dere bruker når dere får opp rutete mørk bakgrunn?

De tjukke stripene på 180px bredde er forøvrig lagt der med vilje, siden forsiden har slike striper. Synes dere det bør bort?

Har forøvrig fikset poste-skjermen litt slik at Firefox-brukere ikke opplever at den går utover bredden. I Internet Explorer 7 skaleres "Snarveien-menyen" automatisk til meg... Gjerne kom med screenshots videre på hva som er feil!

Lenke til kommentar

De tjukke stripene på 180px bredde er forøvrig lagt der med vilje, siden forsiden har slike striper. Synes dere det bør bort?

Ja, både fra forumet og forsiden. Takker for fiks på SVAR-boksen. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Også en ting som dere må endre på: la oss si vi har x1 og y1. X er data, og y1 er min iphone. X1 logger på min bruker. Noen dager senere, mens jeg har vært inne på min bruker på y1/iphone. Nå går jeg inn på mine innlegg her, og da vises den game layouten, selv om jeg har gamer skinet.

Ble forferdelig vanskelig å forklare, får håpe at du skjønner.

Lenke til kommentar
*Google søk-boks*

Innboks (0)

Kontrollpanel

Mine innlegg

Vis nye poster

Retningslinjer

Min assistent

Mine venner

Medlemsliste

Søk

Hjelp

Kalender

Logg ut

Eneste endringen jeg skulle sett i oppsettet ditt var at Retningslinjer havnet under Medlemsliste, og at da Min Assistent blir på topp.

Lenke til kommentar

Nei, jeg bruker Mozilla Firefox. Kan man gjøre noe med dette eller hva? Blir veldig irritert over det. Men flott at dere tok bort de hvite stripene! Ser mye bedre ut nå :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...