Gå til innhold

Gamer-skin på plass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det merket av på at jeg er på "Siste nytt" når jeg er på "Diskusjonsforum"?

Ellers er det dødskult!

Edit: Litt uvant også da, også er profilene litt sammentrykka på den lille versjonen som passer best på iBooken min :(

Endret av JanFr (StabakJF)
Lenke til kommentar
Kjempefint skin, liker det godt. Kan vi få et påskeskinn, eller er det litt mye å be om?

Støtter påskeskin! Hadde vært utrolig fett! ^_^ Men nå har jeg brukt Gamerskin i en stund og synes de hvite tykke stripene er veldig irriterene. Kan man fjerne disse eller?

Lenke til kommentar
Tilgi meg for å være retardert men hvor finner jeg dette nye skinnet? :D

Nederst i venstre hjørne ved siden av denne knappen:

rss.png

Der står det IP.Board Pro, bytt til Gamerskin ;)

Ah, takk :)

Se der ja! Var jo ikke så verst! Litt mye til venstre kanskje? (bruker ikke 1280 da den var helt på venstresiden)

Lenke til kommentar

Vil bare få informere om at om du skifter mellom de forskjellige tabsa på 'Min Side'(Kommentarer, Venner etc), så er bakgrunnen svært mørk, og teksten svart. Nesten umulig å lese uten å markere teksten.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Irriterer meg fortsatt over dette problemet (se bilde under) hvor reply-boksen blir "kuttet av" på høyre side. Rart at ingen andre har kommentert det, er det bare noe som skjer på MacBook'en min? Bruker det vanlige "Gamerskin"-et.

post-63-1096395109_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...