Grotlo_94 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Nå har Sonic spillene begynt å gå ned i eit stup, og blir verre og verre. Eg har laget ein tråd der du kan komme med forslag på kordan Sega kan forbrede serien sin. Mine forslag er: - Sonic får egen livmåler som ikkje gjelder ringer. Ringer er bare ekstra poeng. - Du får karakter for kver bane du avslutter. - Har med alle Sonic karakterer, som Knuckeles og Tailes. - Du kan trene chao's - Historien er om emeralds, og fienden er Eggman. - Det må handle om fart. - Lettare styring. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg skulle ønske meg et helt vanlig Sonic-spill som i gamle dager uten varulver og mye annet tull. Sega har virkelig ødelagt den serien. Også hadde jeg ønsket meg et nytt spill med de "chaoene" eller hva de het. De var kule Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg ønsker meg en remake av Sonic the Hedgehog 1-3 og Sonic & Knuckles på en og samme DVD. Det hadde hjulpet Sega med å gjenoppdage hva serien egentlig gikk ut på: Platforming. Lenke til kommentar
Felix-Attchar Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Personlig vil jeg se en remake av Sonic Adventure 1 og 2. De var de siste bra Sonic spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå