Gå til innhold

Nye bilete frå Risen


Anbefalte innlegg

Til dei som måtte vere interesserte: Deep Silver la nyleg ut ein serie med skjermskot frå det nye Piranha Bytes-spelet, Risen. No har eg eigentleg slutta med å byggje opp store forventningar til spel basert på skjermskot og filmar, men med tanke på kva Piranha har prestert før, og korleis desse ser ut, gjer eg eit unntak. Dette kan bli utruleg bra. :)

 

Eg har lagt ved nokre av bileta under, resten ligg her.

 

 

 

post-147-1096276897_thumb.jpg

 

post-73-1096282632_thumb.jpg

 

Pix_501.doc

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet ser jo utrolig vakkert ut!

 

Grafikken er fantastisk, omgivelse er ordnet perfekt for slikt jeg forestiller meg hvordan spiller blir.

 

Ligner jo faktisk på Crysis-grafikk :blink:

 

Gleder meg sykt til dette spillet, Piranha Bytes er en av de spillutviklerne som jeg følger med på.

Lenke til kommentar

@iharal3

 

Eg eksisterar, ja. :) Eg har vore litt tilbaketrekt frå forumet av forskjellige grunnar...men desse måtte eg berre dele.

 

Eg hadde sjølvsagt òg gleda meg til Risen ei stund før eg såg desse, eg er trass alt ein skikkeleg Piranha-fanb...fanman. Men etter at eg lot meg rive med av Oblivion-hypen har eg prøvd å ikkje skru forvetningane for høgt pga. det materialet som kjem ut i forkant av eit nytt spel. Eg trur imidlertid at eg må gjere eit unntak, for ein del av desse bileta var veldig "Gothic/Piranha-aktige". :)

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...