tuXP-G Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 ok, jeg holder meg mest til overklokking delen av forumet... MEN så fikk jeg det for meg nå, (veldig seint på natta) at jeg skulle sjekke hvor mange jenter det er her... så, sajn øpp! KUN jenter skal skrive her... så får vi se hvor mange det er av dere... (Hvis krefter osv) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Beklager at jeg, som gutt, svarer her, men det finnes en slik tråd fra før av. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Beklager at jeg, som gutt, svarer her, men det finnes en slik tråd fra før av. 3 faktisk Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 slike jenteposter fungerer aldri! for gutta klarer rett og slett ikke å holde seg unna;) må...skrive... i...jente....tråden! men har man ikke gjort et regnestykke på dette før da? når det gjelder aktive jenter er det ikke så altfor mange.. jeg kan tenke meg ca 10 stykker eller no.. det er sikkert flere som er regga.. men som ikke er her så altfor ofte.. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 med tanke på det konservvative knus og hersk styre på dette forumet, bør du bannes for kjønnsdiskriminering (bare jenter får poste) for det er i mot norges lover Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 slike jenteposter fungerer aldri! for gutta klarer rett og slett ikke å holde seg unna;) må...skrive... i...jente....tråden! men har man ikke gjort et regnestykke på dette før da? når det gjelder aktive jenter er det ikke så altfor mange.. jeg kan tenke meg ca 10 stykker eller no.. det er sikkert flere som er regga.. men som ikke er her så altfor ofte.. det vart itt mange nei... med tanke på det konservvative knus og hersk styre på dette forumet, bør du bannes for kjønnsdiskriminering (bare jenter får poste) for det er i mot norges lover ikke sett meg igang, please.... jeg lover deg... likestilling og kjønnsdiskriminering finnes ikke... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 det som er kjønnsdiskriminering er jenter som sier det er kjønnsdiskriminering å slå de .. det er kjønnsdiskriminering det! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 det som er kjønnsdiskriminering er jenter som sier det er kjønnsdiskriminering å slå de ..det er kjønnsdiskriminering det! de kan jo slå oss så mye de vil. Og de sier de vil ha likestilling for de de er like gode som oss hvorfor har vi feks delte fotballag da? kan ikke jenten og guttene spille på samme laget? dette gjelder jo også annen idrett. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 hvis vi fikk slå de ... så ville de vert likt med oss .. ingen kjønnsdiskriminering på det mer .. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 hvis vi fikk slå de ... så du er en sånn fyr...? :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 jeg tror på likestilling .. og det finnes ikke noe mer opphissende enn å sloss med en jente (må vel si dame nå .. ) stol på meg .. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 En gammel kompis av meg drev og små kranglet med en vennine så tar hun og klapser til han i ryggen, tror ikke du han klasker til henne i ansiktet så hun begynner å grine. Alt han sa *Du snakket jo som ****** om likestilling så holdt kjeft* Den fyren er ikke god :-? Lenke til kommentar
Term Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 En gammel kompis av meg drev og små kranglet med en vennine så tar hun og klapser til han i ryggen, tror ikke du han klasker til henne i ansiktet så hun begynner å grine. Alt han sa *Du snakket jo som kjøss om likestilling så holdt kjeft* Den fyren er ikke god :-? Men må jo være enig med han da. Selv om man ikke gjør det, så burde det jo være helt ok å ta igjen. Men jeg må si at jeg selv er en ****** på psykisk tortur. Tror jeg er bedre en mine kvinnelige venner til det. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Dere mennesker, altså. Det virker som om dere er helt besatt av den "øye for øye"-logikken deres. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg er HELT enig her! slår jenta skal gutten også få slå... herlighet, dere jenter klager på at likestilling ikke fins og sånt, men visst f skal dere få lov til mer enn oss også! bare juks og humbug.. Klapser ei kjerring til deg så er det vondt i to sek... klapser du til ei kjerring er det søksmål, anmeldelse, bot, fengsel osv osv... selv om du ikke slo noe hardere enn hu gjorde.. NEI til likestilling for den blir ikke og vil aldri bli utøvet... Lenke til kommentar
Fry Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 skal det være likestilling skal det gjelde alt ikke bare godene, men millitæret og ikke nie deling innen idrett nei Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 En gammel kompis av meg drev og små kranglet med en vennine så tar hun og klapser til han i ryggen, tror ikke du han klasker til henne i ansiktet så hun begynner å grine. Alt han sa *Du snakket jo som kjøss om likestilling så holdt kjeft* Den fyren er ikke god :-? visst ern god! han er genial!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 jau men han slo altfor hardt. Holdt å fly på han da han gjorde det. jaja men eg skjønner litt. 100% likestilling eller ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
lperik Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 og det finnes ikke noe mer opphissende enn å sloss med en jente (må vel si dame nå .. ) stol på meg .. Har wresling med et par av veninnene mine nesten hver eneste gang vi er ute på byen/hjemmefester osv jeg. Det ender som regel opp med at man må gi seg for en av de har fått seg en smell, men da blir de bare mer gira til neste gang. Så enig i den, ganske gøy ja! :smile: Lenke til kommentar
SoW Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 jau men han slo altfor hardt. Holdt å fly på han da han gjorde det. Hadde han ikke vært for stor, hadde jeg skambanka`n! Uansett kjefta som f..! Folk som slår kvinnfolk kan ikke være helt bra.. Likestilling, ehh... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå