Santar Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Her en ny trailer samt en ny gameplay film fra det kommende Ghostbusters the video game. Skikkelig morro å høre Bill Murray som Peter Venkman igjen i gameplay filmen, mye gode kommentarer fra ham som seg hør og bør hehe. Flott at de har finpusset litt på Venkman´s karaktermodell også, ligner faktisk en del på Murray nå. Trailer: http://www.gamecinemahd.com/game/ghostbust...e/videos/18712/ Gameplay film: http://www.gamecinemahd.com/game/ghostbust...e/videos/18711/ Spillet virker kanskje ikke helt ferdig enda utifra gameplay filmen, men så er det jo bare en demo. Ser virkelig fram til dette spillet. Endret 19. mars 2009 av Santar Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Litt off topic, men kommer det ny film også? Hadde vært fantastisk! Lenke til kommentar
Santar Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Det jobbes med å få til en ny film, men dessverre blir det en "passing of the torch" story. Dvs. de originale Ghostbusters skal visst bare ha (småe?) roller som mentorer for ett nytt ungt Gb team. Alltid mislikt slike storyer, de sku bare ha laget en ny med de gode gamle gb´s i hovedrollene. Lenke til kommentar
Blate Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Blir mer og mer spent for hver video som slippes. Håper virkelig at det lever opp til forventningene. Selv om det er fare for at det blir kjøp uansett siden historien en skrevet av orginal gutta og at det tross alt er guttedrømmen som nesten går i oppfyllelse. Hype er farlige greier. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hehe, jeg husker jeg spilte Ghostbusters masse på C64, mamma holdt på å bli sprø av musikken, men jeg syntes den var kjempekul. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Godt at den yngre garde blir bedre kjent med ett så bra film som ghostbusters. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg kjøper nok dette spillet selv om det ikke blir så bra. Men håper det blir det, for musikken, og alt gir meg så mange gode minner. At det er vært det uansett hva som skjer. Det ser jo ganske morsomt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå