TST Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Dette er historien om den stygge andungen som ingen visste hvem var. Les mer Lenke til kommentar
Raven-A Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Har du en vennegjeng som liker RTS? (World in conflic blandet med Commandos) Så bør dere ABSOLUTT å prøve Men of War!! Akkurat som i artikelen er spillet veldig pent å se på på avstand, dialoger og mellomsekvenser er litt sånn... Lol? ( Russer på snike oppdrag: "DAMN'EN! JIVE BIN SPOTTAD!). Men ser man vekk fra dialogene og de sekvensene er spillet genialt. Du kan gå i DIRECT CONTROLL! Bruk piltastene til å bevege deg og musa til å sikte, Plasser manuelt Mortar kasteren, artilleri kanonen, tanksen osv. HVOR DU VIL! Noen ganger er AI'en litt klossete med at han ikke klarer å manøvrere seg gjennom en smal gang eller sti, da kan man manuelt styre. (Manuelt styre en infantri soldat er som Counter Strike i 2D ) Alt i alt, et genial diamant som venter på å bli plukket opp! Gjemmer det en sniper i det tårnet? BLÅS det i fillebiter men en tanks! Eller granat! Gjem deg i busker og bruk alt til beskytellse for infantri (Ja, ødelagte mur brikker fra ødelegate hus kan man gjemme seg bak!) Klatre i trær med sniksytteren! Styr alle dine soldater/tanks og alt i DIRECT CONTROLL! Da kan man plassere units strategisk med presisjon! Og kan bare si, etter 30 min på multiplayer så er det bokstavelig talk en BATTLEFIELD! Den vakre naturen er nå et sted full av "Hull graver" man kan gjemme seg i, busker og trær er brent, hus er smadret og ødelagte vrak ligger rundt over alt. Man kan til og med KAPRE fiendens artilleri kanoner, tankser, granat kaster, MG, våpen, hjelmer, miner, bandasjer (Alt som ikke er totalt ødelagt). Så man kan enten velge å ødelegge noe TOTALT! eller skade det såppas mye at crew hopper ut(Kast brannbombe i åpne tankers for å brenne crew) Bruk "Anti Personell" granater på artilleri kanoner for minimal skade på kanonen, også rykk inn og kapre den! Genialt spill som burde bli prøvd av alle som liker RTS, uten basebygging men proppet med taktikk og strategi!!! Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Dette er historien om den stygge andungen som ingen visste hvem var. Les mer Spillet fortjener mer publisitet, men Øst-Europeiske spill blir sjeldent reklamert for i den Vestlige Verden. Vil si at dette slår COH kraftig, ihvertfall modding delen. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Dette skal jeg kjøpe på play.com. ca 180,- kroner http://www.play.com/Games/PC/4-/4976576/Me...ar/Product.html Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Dette skal jeg kjøpe på play.com. ca 180,- kroner http://www.play.com/Games/PC/4-/4976576/Me...ar/Product.html Gratis frakt er det også . Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Denne anmeldelsen får 6/10 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Dette er som dem sier den stygge andungen. Det er et genialt spill for micro managment. Er ingen ting som å komme med en pistol og noen få granater og ende opp med noe sinnsyke våpen masse ammo og anti tank granater! Flamme kasteren er dessidert rå mot tankser! Multi player er morro nå laget sammarbeider for å ta fienden har spilt en del macher der alle velger sin ting og ting går strålende:-) Absolutt et spill og annbefale! Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hmm er ikke enig med andmelder på EN ting.. den burde fått 9/10 Lenke til kommentar
Gnålern_InnleggNO Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Men of War er kjempe fett, men jeg savner skirmish modus på singleplayer, (jeg har ikke prøvd multiplayer enda). Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 må si meg enig om alt som er skrevet omtrent, noe vi kan se fram til er oppdateringen som legger til japan også isje minst flere maps Lenke til kommentar
ryback_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Bestilt fra play.com Jeg vurderte å kjøpe world in conflict, men det ble denne. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Bestilt fra play.comJeg vurderte å kjøpe world in conflict, men det ble denne. Jippi..ligger et spill hjemme og venter på meg. Kom i dag fra play.com Lenke til kommentar
ryback_InnleggNO Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Bestilt fra play.comJeg vurderte å kjøpe world in conflict, men det ble denne. Jippi..ligger et spill hjemme og venter på meg. Kom i dag fra play.com Installerer det nå. Det har ligget og kost seg på pulten min pga lite fritid, men nå er det påske! Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvor for man kjøpt det? har ikke sett det enten på elkjøp eller expert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå