Gå til innhold

Monkey Island quiz! (Kan inneholde spoilers)

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Tales of Monkey Island med følgende undertitler:

- Launch of the Screaming Narwhal

- The Siege of Spinner Cay

- Lair of the Leviathan

- The Trial and Execution of Guybrush Threepwood

- Rise of the Pirate God

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Svært lite aktivitet i denne tråden :(

Uansett, jeg sparker i gang igjen med et spørsmål som mest sannsynlig vil være ganske vanskelig. Siden det er en viss vanskelighetsgrad på spørsmålet kommer jeg til å komme med noen hint etter hvert.

Når sier Guybrush "Very Picturesque."?

Lenke til kommentar

Nei. Jeg tror han sier "What a fantastic view" eller noe da.

Hint: Guybrush sier dette i Monkey Island: LeChuck's Revenge. Han sier det når du bruker "Look at"

Det vil si at svaret blir "Guybrush sier Very Picturesque når han ser på ---"

Lenke til kommentar

Guybrush er på Booty Island når han sier setningen, på et sted du må gå gjennom for å komme til en pumpe. Hvis det kan hjelpe enda litt til - Hvis du bruker "look at pump" sier Guybrush "What is this thing doing in a pirate game?"

Lenke til kommentar
Hvor er man når Guybrush sier "I feel like I've been ripped off, I'm sure you're feeling something similar" Er ikke 100% sikker på om quoten er helt rett, men det burde være mulig å finne det ut.

Det er på Secret of Monkey Island, når man har betalt 30 pieces of eight for å få sword fighting lessons :)

Lenke til kommentar
Hvor er man når Guybrush sier "I feel like I've been ripped off, I'm sure you're feeling something similar" Er ikke 100% sikker på om quoten er helt rett, men det burde være mulig å finne det ut.

Det er på Secret of Monkey Island, når man har betalt 30 pieces of eight for å få sword fighting lessons :)

Korrekt! :D

Hmm, kan ikke si jeg husker den...mulig det er fra 4'ern da, siden jeg aldri gadd spille det særlig mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...