Melfacion Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 kanskje legge til en tidsgrense for hvor lenge man har reservert retten til å stille nytt spørsmål etter riktig svar i førstepost? forslag: 4 timer. I hvilke spill møter vi på Murray, den snakkende hodeskalle, og i hvilke sammenhenger? Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 I 3'ern. Utenfor båten i vannet. Oppe på inngangen til voodo-dama sin "båt" Nede i 'Goodsoup Family Crypt' På troféhylla Tror jeg, husker han ikke i noen andre spill ^^ Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 kanskje legge til en tidsgrense for hvor lenge man har reservert retten til å stille nytt spørsmål etter riktig svar i førstepost? forslag: 4 timer. yupp, skal fikse det no! I 3'ern.Utenfor båten i vannet. Oppe på inngangen til voodo-dama sin "båt" Nede i 'Goodsoup Family Crypt' På troféhylla Tror jeg, husker han ikke i noen andre spill ^^ Han er med i 4´aren òg, der han står på eit bord utanfor ein av butikkane på denne turist-øya Lenke til kommentar
Pejorative Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvilke av spillene kan jeg begynne med, uten å miste viktige deler av historien? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvilke av spillene kan jeg begynne med, uten å miste viktige deler av historien? Det mest enkle og logiske er å begynne med eneren og jobbe seg gradvis oppover til nummer fire Det ville vært min anbefaling iallfall. Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Alle spillene må spilles! EDIT: On that note, I better finish MI4 Endret 8. april 2009 av Kamizage Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Må vel bringe denne til liv igjen da, prøver et lett spørsmål: Hva skjer med Elaine da Guybrush gir henne gifteringen i MI3? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Ho får ein voodoo-forhekelse som gjer at ho blir gjort om til gull Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ohjess, din tur. Skjønner forsåvidt at det går litt tregt nå, er jo påske. Var selv på skitur opp til den høyeste fjelltoppen i disse traktene, fantastisk:D Anyways, din tur Bikkebakke:) Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Kva er Guybrush sitt fulle namn? Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Guybrush Threepwood, (mighty pirate) Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Guybrush Ulysses Threepwood Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Damn, seriøst? xD Når i spillene får man vite det? EDIT: Hadde vært tøft om han hadde tatt navnet til Elaine etter de giftet seg^^ Guybrush Ulysses Marley Threepwood Endret 10. april 2009 av Kamizage Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 I Escape tror jeg:P Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Aaah, kan ingenting fra escape jeg. Annet enn insult arm-wrestling Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Hehe, Guybrush Ulysses Threepwood er riktig Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Enda et navnespørsmål da, Hva er det egentlige navnet til Herman Toothrot? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Horatio Toqumada Marley eller noko sånt? Er det ikkje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå