RetroTorch Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Fullfør setningen og forklar referansen: Hi! I'm selling..... Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 ...these fine leather jackets tror jeg det er. Vet ikke referansen though. Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 ...these fine leather jackets tror jeg det er. Vet ikke referansen though. Det er riktig ja. Hint: Referansen har noe med et annet LucasArts-spill å gjøre Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Er det ikkje Indiana Jones? Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jo, det er Indiana Jones and the holy grail. Når Indy går rundt i Castle Brunwald, kan du prøve å snakke deg forbi Nazi-vaktene med denne frasen ( og en av dem går faktisk på også ) Jeg tror jeg gir seieren til MahiasFG siden han var først og klarte førstedel av oppgaven Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Jeg tror jeg gir seieren til MahiasFG siden han var først og klarte førstedel av oppgaven Einig. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Såvidt jeg husker så kan man drepe Guybrush ivertfall to ganger, nevn to episoder der man kan drepe Guybrush i Money Island spillene (den ene gangen lever han opp igjen though). Endret 3. april 2009 av MathiasFG Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hmm.... lurer på om den ene er å være nede i vannet ved bryggen i over 10 minutter i Monkey Island 1. Ellers skal du jo "dø" i MI3 på Blood Island ved å blande grog med Head-B-clear, men det er jo ikke akkurat permanent da Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Det var de to jeg siktet til:) Korrekt! Også var man jo også den Sierra spoofen der du faller ned fra fjellet på Money Island, og får opp den klassiske "du døde" skjermen til Sierra (husker jeg irriterte meg over dette den tiden jeg syntes Larry var morsomt:P) Endret 3. april 2009 av MathiasFG Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det var de to jeg siktet til:) Korrekt!Også var man jo også den Sierra spoofen der du faller ned fra fjellet på Money Island, og får opp den klassiske "du døde" skjermen til Sierra (husker jeg irriterte meg over dette den tiden jeg syntes Larry var morsomt:P) Ja, haha! Det var skikkelig konge! "Rubber tree" Har spilt en del gamle Sierraspill på Dosbox i det siste, og selv om de er bra, så er det siiiinnsykt mange måter å dø på. Du bør jo lagre hele tiden. Vel vel Hva heter baren i Monkey Island 1 og HVOR kommer dette navnet fra? Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Haha ja, man dør jo så og si hele tiden. Men det mest irriterende er jo hvis man har glemt å plukke opp en ting man trenger senere i spillet, da må man jo bare starte på nytt igjen:S Dårlig gamleplaydesign av sierra, men spillene er jo morsomme:) SCUMM bar, skal vi se om jeg tar den på hukommelsen da Script utility tool for Maniac Mansion ellernoe sånt. Kunne brukt google, men det er jo feigt:P Lenke til kommentar
RetroTorch Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 SCUMM bar, skal vi se om jeg tar den på hukommelsen daScript utility tool for Maniac Mansion ellernoe sånt. Kunne brukt google, men det er jo feigt:P Det er så nært så nært.. Det er Script Creation Utility for Maniac Mansion men jeg godkjenner svaret Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Sett den i gang igjen eg Kva "eigendel" til Blondebeard er det Guybrush skal ha tak i? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Indeed, my friend Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 La oss få litt fart igjen da:) Hvilket redskap må du bruke ALT for mange ganger i MI4? Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kan godt hende, men var ikke den jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Stempelet? Er heilt blank... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå