ZaiRoX_InnleggNO Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Huff, ser for meg at om du velger å 'adoptere' little sisters vil resten av spillet være et evig stress med å beskytte de.Tsk Tsk, likte ikke helt den tanken. Får selv noen merkelige assosiasjoner av et spill som handler om å passe på småjenter... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Huff, ser for meg at om du velger å 'adoptere' little sisters vil resten av spillet være et evig stress med å beskytte de.Tsk Tsk, likte ikke helt den tanken. Får selv noen merkelige assosiasjoner av et spill som handler om å passe på småjenter... Vet ikke om småjenter er det rette ordet, bør vel heller kalle de syyyke småe jævler!! (Var jo ikke akkurat normale de i Biosock 1 ) Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Njaaa. de var jo små og koselige der de gikk med de store øynene og brukte en merkelig malingsspraypistol-lignende sak til å suge ut Adam fra kroppene til folks. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Litt skeptisk til BD, men det er jeg nå uansett til alt. Tror dette blir bra jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå