mcgroven Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 I den etterlengtede oppfølgeren får du dykkerdrakt og drill. Les mer Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Kan bli bra dette. Har troa på Bioshock. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg står litt på nei nei og gud nei siden akkurat nå. Men vi får se, hadde håpt på en annen twist, men vi får se hvordan det blir. Lenke til kommentar
Rompetaske_InnleggNO Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Høres kult ut å være Big Daddy, men vil helst tenke meg at det fortsatt er et menneske vi styrer i hovedrollen egentlig. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Du var jo faktisk Big Daddy i enern ogsaa en kort periode Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Spoiler for de som ikke har gjennomført Bioshock Skjul Man er jo en Big Daddy i det første også, om enn bare for en kort stund. Det er jo da mulig at man er menneske Høres kult ut å være Big Daddy, men vil helst tenke meg at det fortsatt er et menneske vi styrer i hovedrollen egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Virker jo faktisk ganke stilig! Ser frem til gameplay video av dette her. Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Så hele spillet bil gå ut på å farme ADAM? Woop-de-fucking-doo <_< Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Så hele spillet bil gå ut på å farme ADAM? Woop-de-fucking-doo <_< Jeg har tro i at utviklerne klarer å lage det litt mer spennende enn det. Ser fram til en gameplay-trailer. Kan bli en bra twist Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Dette blir jo råkult! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Spennende tema de har valgt i allefall da. Big daddy troughout the entire game! Gleder meg i allefall. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Håper virkelig ikke det blir BD gjennom hele spillet Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hvis dette skal være noe tess må man ha LITT mer mobilitet enn det man vanligvis har i en BD suit. Det finnes vel gjerne flere modeller som man får prøve seg med utover i spillet. Ender vel opp med at noen brett blir slow-paced, mens andre fast-paced når du får den tynne ninja-big-daddy drakten som er på det promo-bildet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Interessant. Håper de får det til skikkelig, iallefall. Noe jeg tror de gjør. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Var uventet at en nå spiller som en Big Daddy! Men spennende Big Sister! Synest det høres litt lame ut. Det neste Blir vel Big Mother og Big Uncle Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Kun Big Daddy gjennom hele spillet? Håper ikke det, sikkert gøy i 1 time, men kan hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Man finner jo Big Mama i MGS4 Men har trua, spilt gjennom Bioshock på PS3 og likte det. Kommer til å se ann litt først, men er spent Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ser frem til dette, kanskje det blir brett hvor du skal gå på havbunnen Men håper på mer replay-value enn 1'ern. Skulle spille det om igjen i forrige uke, men det fantes ikke underholdende <_< Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Synest jeg mistet oversikten når jeg vagget rundt i denne drakta på eneren,virket hemmende.Skal bli spennende å se hvordan det funker anyway. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Huff, ser for meg at om du velger å 'adoptere' little sisters vil resten av spillet være et evig stress med å beskytte de. Tsk Tsk, likte ikke helt den tanken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå