iharal3 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Litt dumt at det ikke er like skummelt som eneren. Actionspill fins det mer enn nok av. Det finnes derimot ikke nok skrekkspill. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Likte slutten på spillet veldig godt, er bare å se frem til neste kapittel i serien Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 God anmeldelse:) Enig i mye her.. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Nå har jeg sålangt bare prøvd demoen, men det er lenge siden jeg har hoppet i stolen av et spill (sist var vel FEAR1). Når et-eller-annet dukket opp og tok tak i armene mine lettet jeg. Moro Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det du trenger et rom, stort tv, stort sourrond anlegg på full lyd, lysene slått av med gardinene trekt for.... Max spillopplevelse som gir deg alt det du vil fra FEAR, og det burde virkelig oppleves:) Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja det rettferdigjør ikkje spillet 5 flate øre å spille det med TV-lyd ihvertfall Lenke til kommentar
Radial Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Så burde jeg kjøpe det på PS3 eller PC? Fordelen med PS3 er jo svær flatskjerm og tung 5.1 surround lyd, mens fordelen på PC er... ja musa som dere vet. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Kan jo koble PCen til Surroundanlegget og Tven da Skal ikke være noe problem det... Har ikke PS3, så det blir nok det som blir alternativet for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå