Gå til innhold

Anmeldelse: F.E.A.R. 2: Project Origin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler meg veldig enig i det som blir sagt her :) Demoen var liksom ikkje heilt det store syns eg, men det var jo så sammensatt av forskjellige scenarioer slik at eg aldri blei skikkelig engasjert. Retail versjonen derimot trekker meg rett inn og eg blir sittende, kanskje litt for engasjert til tider. Spillet greier lett å skremme meg skikkelig til tider ihvertfall, er heilt utrolig å spille dette på sourround med HØG lyd og MYE trøkk. Ein annen ting er at våpen føles generellt mye bedre her enn de gjorde i FEAR. Akkurat som i RFOM (spesielt uten DS3) der man liksom ser eit våpen forran deg, men når man trykker på avtrekkere så "meh". FEAR2 gir ein mye bedre følelse her syns eg da.

Eg nærmer meg slutten tror eg, overall så langt vil eg si meg posititvt overasket over denne tittelen.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Gir dette spillet en 6'er. Er så mye bugs, eks: Rakket går igår igjennom folk også videre.

Hvordan Alma angriper er bare latterilig også videre:

Og hva I DUNDRE er dette? Tar jo evigheter å dø og det gjør spillet kjedelig. Filmen er filmet når jeg spilte og skulle se hvor langt tid det tok før hun døde.

Det er mye feil, AI er noen ganger helt på jordet og andre ting som gjør spillet til å få en 6'er.

Pluss spillet SKULLE VÆRT MYE MER SKUMMERE! Noen som har sett F.E.A.R 2 beta filmen av sykehuset? Se den også se hva som er forskjellen på ekte F.E.A.R også beta F.E.A.R.

Skulle ha brukt Alma mye mer og hun var ikke engang skummel i dette spillet. Skvatt jo aldri.

Skandale synes nå jeg. Så håper at F.E.A.R 3 blir bedre.

Gir dette spillet en 6'er. Er så mye bugs, eks: Rakket går igår igjennom folk også videre.

Hvordan Alma angriper er bare latterilig også videre:

Og hva I DUNDRE er dette? Tar jo evigheter å dø og det gjør spillet kjedelig. Filmen er filmet når jeg spilte og skulle se hvor langt tid det tok før hun døde.

Det er mye feil, AI er noen ganger helt på jordet og andre ting som gjør spillet til å få en 6'er.

Pluss spillet SKULLE VÆRT MYE MER SKUMMERE! Noen som har sett F.E.A.R 2 beta filmen av sykehuset? Se den også se hva som er forskjellen på ekte F.E.A.R også beta F.E.A.R.

Skulle ha brukt Alma mye mer og hun var ikke engang skummel i dette spillet. Skvatt jo aldri.

Skandale synes nå jeg. Så håper at F.E.A.R 3 blir bedre.

Lenke til kommentar

Var i forgje helg hos min bror og fikk testet dette spillet... begynte bare litt på første brett.

Skvatt pinade av introen, som bare viste at jeg kom til å få en fantastisk og skummel spillopplevelse.

Har dessverre ikke skaffet meg det selv og fått spilt igjennom det... men det skal helt klart gjøres!

Dette spillet skal opp på spillhylla!

Flott artikkel forresten :)

Lenke til kommentar
synes fear 2 var skikkelig rått. :D

har spillt igjennom det ett par ganger nå.

fear 1 var vel litt bedre men ikke mye.

synes anmeldelsen kom litt sent,

er jo noen uker siden det kom ut.

jaja.

Vi fekk spelet veldig seint, og når eg først fekk det i hende, blei eg ramma av influensa. Dårleg timing på det meste altså ;)

Lenke til kommentar
Ser ut som jeg får hoppe meg på F.E.A.R 2 toget, jeg var meget skeptisk.

Tror du virkelig du vil like noe annet FPS etter Killzone 2? :p

Neida, rundet spillet for 5 min siden og sier meg veldig fornøyd med lengden :) Spillet skal ihvertfall ha for god variasjon i miljøene sammenlignet med det orginale spillet.

EDIT: Chiana, ja FEAR spillene låner ein del fra japansk grøss. Men det er bare positiv spør du meg da.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

In hindsight så er jeg i grunn enig i at spillet ikke var videre skummelt, enten det nå var Alma, hoppende og krypende prototyper eller semi-usynlige motorsagmenn som var ute etter deg. Joda, jeg skvatt innimellom - monster i skap-effekten fikk meg her og der - men direkte skremt var jeg aldri. Historien er imidlertid så herlig vanvittig at man bare må videre.

Lenke til kommentar

Jeg er selv helt uenig med denne anmeldelsen. Her er min mening:

+ Gode skrekkscener, fine våpen og spillet er passe langt, god lyd.

- Seig og dårlig grafikk på forskjellige plasser. Våpenene har dårlig med detaljer og lyder ikke helt bra. Hden ser ganske gammeldags og for tekno.

karakter 4.

Lyd: 7/10.

Grafikk: 6/10.

Holdbarhet: 5/10.

Gameplay : 6/10.

Konklusjon: 6/10.

Og dette er min mening!

Lenke til kommentar
Jeg er selv helt uenig med denne anmeldelsen. Her er min mening:

+ Gode skrekkscener, fine våpen og spillet er passe langt, god lyd.

- Seig og dårlig grafikk på forskjellige plasser. Våpenene har dårlig med detaljer og lyder ikke helt bra. Hden ser ganske gammeldags og for tekno.

karakter 4.

Lyd: 7/10.

Grafikk: 6/10.

Holdbarhet: 5/10.

Gameplay : 6/10.

Konklusjon: 6/10.

Og dette er min mening!

Er våpnene fine samtidig som de har dårlig med detaljer og dårlig lyd?

God anmeldelse hvertfall, har bare spilt 1'eren sporadisk hos andre, men det virker bra hver gang jeg prøver det. Når økonmien kommer i orden skal jeg vel kanskje ordne begge 2.

Lenke til kommentar
Ser ut som jeg får hoppe meg på F.E.A.R 2 toget, jeg var meget skeptisk.

Tror du virkelig du vil like noe annet FPS etter Killzone 2? :p

Neida, rundet spillt for 5 min siden og sier meg veldig fornøyd med lengden :) Spillet skal ihvertfall ha for god variasjon i miljøene sammenlignet med det orginale spillet.

EDIT: Chiana, ja FEAR spillene låner ein del fra japansk grøss. Men det er bare positiv spør du meg da.

Hehe, skeptisk!:p neida, killzone 2 er konge. Men jeg trenger noe litt annerledes stadig vekk og jeg elsket jo Fear 1, så det her burde være noe jeg liker og en positiv anmeldelse fra gamer hjelper enda mer. Spørsmålet er, kommer du til å spille noe annet fps etter du får killzone 2?:p

Lenke til kommentar
Spørsmålet er, kommer du til å spille noe annet fps etter du får killzone 2? :p

Vel KZ2 tar lar virkelig vente på seg fra Elkjøp...så eg får runde flest mulig fps`er før Jesu oppstandelse trer innenfor min stue :lol:

Nei tror det skal gå fint å balansere litt, no kommer jo det ny map pack til COD5 i morgen. Så blir nok mange timer med COD5 online fremover i tillegg til KZ2. Verste komboen egentlig....med raske responsive kontrollere i COD + 60fps for og så gå over til 30fps og meir "realistiske" kontrollere :huh:

Oh well!

Lenke til kommentar

Må innrømme at slutten på spillet er absolutt ikke slik du kanskje kan tenke deg hvis du ikke har fullført det enda. Meget overraskende slutt!

Spillet hadde også noen sinnsykt kule øyeblikk slik som introen til spillet og når man møter Snakefist for første gang ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...