mcgroven Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Mer rollespillmoro i rommet fra BioWare. Les mer Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Huh, med tanke på at EA er utgiveren så hadde jeg trodd det skulle komme til PS3 i tillegg. Care uansett, dette blir bra. ^_^ Liker at planetutforskningen skal bli dypere, sideoppdragene var det eneste negative med orginale Mass Effect. Endret 18. mars 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Kan vel fort hende at det gjør det allikevel.. Kanskje det blir tidsekslusivt? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Dette blir et høydepunkt! Mass effect er fortsatt en av mine favoritter! Gleder meg allerede. Skal kjøpes i limited edition om det kommer ut Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg runda det første Mass Effect for bare noen uker siden, og kan knapt vente på å se hva som skjer videre. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Trodde også et sekund det kom på PS3 nå. Mass Effect kom vel også til PC? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Pc og xbox 360. Gleder meg sinnsykt mye, men et forbanna år til:/ lenge å vente. Kom ikke det første i 2007? Vi har vel i det minste dragon age å se frem til mens vi venter. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Mass Effect kom til X360 høsten 2007, og til PC sommeren 2008. Gleder meg veldig til oppfølgeren, for å si det slik. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Tenker jeg benker meg for PC-versjonen igjen. Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) ÅÅ. Gleder meg ekstremt. Eit av få minus med det fyrste ME var at det var litt for koseleg og pastellfarga, gleder meg til eit mørkare spel med meir ondskap. Dragon Age og Alpha Protocol til hausten og ME2 tidleg 2010, for ein gongs skuld gleder eg meg til vinteren igjen. Endret 18. mars 2009 av timmoody Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Skuffande at det ikkje kjem til PS3...slik det ser ut no får eg valget mellom å finne meg i kundefiendtleg DRM eller å kjøpe meg ein XBox 360 om eg vil spele Mass Effect 2. Då blir det nok heller til at eg hoppar over spelet. Kay Lenke til kommentar
SynT Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Skuffande at det ikkje kjem til PS3...slik det ser ut no får eg valget mellom å finne meg i kundefiendtleg DRM eller å kjøpe meg ein XBox 360 om eg vil spele Mass Effect 2. Då blir det nok heller til at eg hoppar over spelet. Kay Det er et valg til, dyr Steamversjon. EA spel på Steam er SecuROM frie. Uansett trur eg nokk at EA vil gå bort fra limited activation systemet. Anbefaler alle å kjøpe på den platformet dei har første spillet på siden det du gjorde i første spillet vil påvirke ka som skjer i det andre spillet. Så ta vare på savene også. Endret 18. mars 2009 av SynTerro Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 yay! er bra de kommer ut samtidig, var kjedelig å vente til det kom til PC Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Yey for pc versjonen!! Og enda mer yeeey for dypere planetutforskning! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Dette må jeg få limited edition på, må neste gå å forhåndsbestille nå Gleder meg noe sjukt!! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 1'ern var fantastisk Har bare prøvd det til en venn. Er det noen som husker om 1'ern var PAL50 eller PAL60? Spillene mine blir helt fucked up på PAL60 Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Mass Effect må være det mest opphausa spillet noen sinne i forhold til hva det faktisk leverer. Men ender vel opp med å kjøpe toeren også. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Yeay, samtidig på pc og xbox360! BioWare Må jeg vente helt til 2010 :o Mass Effect var et av de beste spillene jeg har spillt. Så oppfølgeren var for me et must-have straks jeg visste det kom. Og hvis BioWare klarer å fikse på de repeterende planetene og sideoppdragene, som var det eneste minuset, samtidig som de opprettholder samme standard (eller bedre) på resten av spillet, vil Mass Effect 2 begynne å komme farlig nært perfekt. I alle fall for min smak. Overdreven smileybruk, men dette er en så god nyhet at jeg ikke kunne dy meg (og så har jeg fått en smule for mye koffein ). Endret 19. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Mass Effect rent gameplaymessig er litt for lett.. Men storyen og stemningen er upåklagelig, elsker musikken. Er litt Sci-Fi geek inni meg, dette spillet stimulerer det på en fin måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå