Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nekroer med mine navn jeg: Feskarkona, Budeie, Snåsamann, Fancyhands og Krypton. Som er: Warlock, Mage, Shaman, Paladin og Druid. Har forøvrig sett guildnavnet "Nu sleppe du den Musa" på Bloodfeather horde, samt at det beste guildet heter Aspire, så har du et 10m-guild som heter Assphire. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nekroer med mine navn jeg: Feskarkona, Budeie, Snåsamann, Fancyhands og Krypton. Som er: Warlock, Mage, Shaman, Paladin og Druid. Har forøvrig sett guildnavnet "Nu sleppe du den Musa" på Bloodfeather horde, samt at det beste guildet heter Aspire, så har du et 10m-guild som heter Assphire. Husker en mage på Rallos Zek serveren i Everquest.. Han het Slimanus.. Han forsvant kort etter at han ble level 20 og tok etternavnet Penetrator... Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Presten min heter Sykebil Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Har en kompis som har en nelf hunter som heter Legomannen og en Nelf druid som heter Maria. Dama hans heter Maria <_< Lenke til kommentar
Exia Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 En hunter på serveren som heter Kuksuger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå