MrHumbugh Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 På Bloodfeather er det en Warrior som kaller seg Mammakamel. Haha, taper ass! Haha er en på forumet som kaller seg det også, hehe! edit: Åja.... LOL! HAHAAHAHAHAH :D beste navnene er jo slike som: GER1219232481 Du har jo også de klassiske gold selger navnene som: wasd - bdjahsdb - og selvfølgelig de som finner på ett eller annet RP navn for å virke mer serriøs Lenke til kommentar
Pro-Norsk Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Nick som forteller noe, fremfor et faktisk nick er det mest latterlige jeg ser. Som f.eks en jeg så som kaller seg "Pleasekillme", som også har en alt som heter "Dontkillme" og så videre Samtidig så har samme personen opprettet det dyslektiske guildet "Himmel Geit" som ikke bare er meningsløst generelt, men som inneholder en velkjent ordelingsfeil som dere kan se På en måte er det jo litt søtt, men fy faen! slike nick får meg rett og slett litt til å vrikke på øyebryna. Ellers topper jo som det allerede er nevnt, nick som defnikt87332 alle kakene. Ikke bare må man være av eliten av anti-kreativ, men man må også mangle generell fornuft! Lenke til kommentar
Tudamnhot Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Syns mine var fine jeg, Durgir og Brumle . har også hatt/sett : Freseranal, Fiste, Lausmor, Donutmaker, Sviskefjert og Rumpedun. Lenke til kommentar
McMental Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hadde en hunter i guildet mitt som het MILF... syns ikke dere skal disse nicks som biltema. innen jeg kommer meg til å lage nicks er all de bra, de litt bra, de mindre bra, det tvilsomme, de lugubre og de tørrvittige for lengste tatt. Har selv måttet gå for noen fryktelig lugubre nødnavn av den grunn. Lenke til kommentar
whiteboy Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Druiden min heter Bullshift , den er tauren ofc Lenke til kommentar
MrHumbugh Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Druiden min heter Bullshift , den er tauren ofc Cowform er også veldig klassisk for Tauren dr00ds Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hehe, jeg synes Cowform var et bra navn for dr00den min. Ble overraska når det ikke var tatt allerede! Jeg pleier vanligvis å bruke RP navn, fordi jeg hater navn som f.eks. "holypriest", "iwillkillyou", eller "rullestol", men nå som jeg har hatt godt over 20 chars i wow begynner jeg å bli lei av å sitte i en halvtime for å finne på et bra navn Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 "FreeBowJob" - på en huntard. Ganske artig. (: Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Dkelitez Tacticzdk ikillmobzzz Tre av de styggeste jeg nylig har sett. Eller så syntes jeg alle DK`s som har DK med i navnet sitt burde blitt bannet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Dkunholydk the level 64 blood elf blood-specced death knight Mange kule variasjoner av xxlegolasxx finnes det og, pluss to på realmet som heter hordekiller og allykiller. Samt hordekeeper, og en druid som heter "Ænimal" som spammer trade med tåpelige ting. Endret 3. juli 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 En character som heter Magedancer, som er en mage Lenke til kommentar
DSetre Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg startet jo med WoW da jeg var 12/13 år (har hatt en laaang pause), så det er vel bare rett og rimelig at jeg har noen navn som er helt på jordet. Dwarflord - Dwarf Hunter Orclord - Orc Hunter Lenke til kommentar
AdNox Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Milkmymantit var dagens. Var forøvrig en horribelt stygg orc som var den stolte eieren av navnet. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Holy pala med navnet PainDK, blir så oppgitt. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Death Knight: Xarthasx Àrthàs Dkarthasdk osv... Mage: Mageslayer Lordofmage Resten: Orc Warrior med navn: Humanpriest osv... Må rekke et fly, har ikke tid til flere individuelle navn på de forskjellige klassene. Lenke til kommentar
Vertile Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Enkelt og greit; Slackabort og Ladiescorpse. De to mest irriterendes personene på serveren, og navnene representerer dem bra, imo. Hadde også en rogue som het Supergunnar, som ble litt fail ettersom mange trodde jeg skulle hete "Super gunner", og mobbet meg hele tiden med det ..... Lenke til kommentar
Puro Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 En idiot jeg møtte i random lolroic hadde 'Of the Horde' som guild navn, fy f så latterlig. Han hadde 23k LHK og er wannabe-100k, æ diiiiigg.. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Killerfromhell. Lenke til kommentar
Vrecje Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Taurendruid, en human priest...! Andre: Barberhøvel, Ballekrem, Hunterpwnage, Magepwnage... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå