Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Har gjort det untenkelig og rollet en character på en PvP server. Kommer ikke helt over alle mulige elendige character navn. Så langt vil jeg tørre å påstå at godt over halve serveren aldri ville funnet seg ett guild på en RP server. Finnes mye rart på Alliancesiden på Argent Dawn: Fyrmesteren, Kjelkriminel og Fastfizz (Kunne forsåvidt ha fungert på en gnome, men dette var en Night Elf Hunter..) Det er ihvertfall de jeg kommer på. Ene på jobben har jo Hordepowa på ene warrioren sin.. Nei, jeg liker litt skikkelige navn. EDIT: Så en pen her nå: Plzmtrfakkar Usj. Endret 8. februar 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Så nylig Darkknightt på en Death Knight. Synes ikke navn skal inneholde noe som ligner klassen, heller prøve å finne noe uten som noe helst betydningen enn et navn. Det er det som gjør et navn til et godt navn, at det er noe ekstraordinært som folk husker igjen. Lenke til kommentar
Kjøttulf Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kan jo ikke glemme gode gamle Kjøttulf, Rokkeknær og Epletre. Og alle de forskjellige såpebobblene som er på serveren. Soapbubble, Såpebobble, Soapebubble. Begynner å gå lei. Mye rart man ser på serverne. Ikke glem de som sier race og class, slik som Taurendruid. Spesielt ille når de faktisk er troll hunter eller lignende... Hey, Kjøttulf er vel ikke et dårlig nick? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Hah, Busted! Endret 9. februar 2010 av Nesumar Lenke til kommentar
Remnant Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Haha, de fantastiske tilfeldighetene Du er vel ikke tilfeldigvis Kjøttulf, Alliance på Nordrassil, draenei hvis jeg ikke tar feil også? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Syns det tar av når jeg ser en priest med navn "Idontheal". Andre stygge navn er selvsagt "deatnigt" og alle andre versjoner av dette. ting med êëéïú, osv er også irriterende. Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Palafromhell, nyeste holy paladin-medlemmet i guildet... Endret 1. mars 2010 av Borgelin Lenke til kommentar
Kælven fra Dala Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Gnome mage: Startknapp Lenke til kommentar
Kælven fra Dala Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 en på serveren min(Balnazzar H) heter deatnights >< Lenke til kommentar
MrHumbugh Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Utrolig teit når andre kaller seg f.eks: "Àrthas" eller no sånt, syns lore navnene burde kun være for de enkelte mobs/bossene. :b Har jo også sett en mage som hadde ett ganske teit men også litt morsomt navn som: Freewaterz :b Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Nevarmind :3 Endret 16. mars 2010 av chikaplouw Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Palafromhell, nyeste holy paladin-medlemmet i guildet... Brordin og bukkenbruse. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Alle som bruker betegnelse på ting som navn er teit. Det er som nevnt også forferdelig å bruke skrulle bokstaver som êëéïú i navnet. Husker ikke så mange siden det er lenge siden jeg slutta men det er utrolig mye dumt der Lenke til kommentar
MrHumbugh Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Elsker å møte på playere som heter f.eks: Hunterdk, eller Dkhunterdk, og charactern er en mage eller rogue xD Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 På Bloodfeather er det en Warrior som kaller seg Mammakamel. Haha, taper ass! Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) På Bloodfeather er det en Warrior som kaller seg Mammakamel. Haha, taper ass! Haha er en på forumet som kaller seg det også, hehe! edit: Åja.... Endret 20. april 2010 av Joantheman Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 På Bloodfeather er det en Warrior som kaller seg Mammakamel. Haha, taper ass! Haha er en på forumet som kaller seg det også, hehe! edit: Åja.... LOL! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Tja, jeg og en kamerat skulle gå dobbel pala. Min heter Ohforf of han SKULLE hete "ucksake" men neid. Pala'n heter Andrew ~~ Kan ikke hete sånt når man er en stor helt Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 På Bloodfeather er det en Warrior som kaller seg Mammakamel. Haha, taper ass! Haha er en på forumet som kaller seg det også, hehe! edit: Åja.... LOL! HAHAAHAHAHAH :D beste navnene er jo slike som: GER1219232481 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå