cowboy bob Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hellwarrior som DK er jo greit, siden DK's kan regnes som krigere fra helvete. Det har du jammen meg rett i :o Huff, jeg failet Da har jeg ingen dårlige utenom darkangelxx og den slags tull. Lenke til kommentar
Nejat Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) en jeg fikk lættis av var Baghdadbob EDIT: skrev baghdadboy istedet for baghdadbob Endret 29. mai 2009 av Nejat Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 en venn som kallte seg Lawnmower og lille bror min kaller Druiden sin Fishing -.- Lenke til kommentar
Gusj_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 "Obamagirl" fornærma meg i Westfall ein gong. Lenke til kommentar
Remnant Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kan jo ikke glemme gode gamle Kjøttulf, Rokkeknær og Epletre. Og alle de forskjellige såpebobblene som er på serveren. Soapbubble, Såpebobble, Soapebubble. Begynner å gå lei. Mye rart man ser på serverne. Ikke glem de som sier race og class, slik som Taurendruid. Spesielt ille når de faktisk er troll hunter eller lignende... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har gjort det untenkelig og rollet en character på en PvP server. Kommer ikke helt over alle mulige elendige character navn. Så langt vil jeg tørre å påstå at godt over halve serveren aldri ville funnet seg ett guild på en RP server. Lenke til kommentar
Remnant Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Så igjen Thelichkking for ikke så lenge siden. Kompis som kalte seg Hordeslat og Orckille. Hordeslat, skrev feil når han skulle skrive Hordeslay, men har gadd ikke en gang å lage figuren igjen med en gang han hadde lagd den. Orckille, Orc Warlock som planla å kalle seg Orckiller (ikke helt passende men). Nei, han er ikke svensk:P Lenke til kommentar
machine_InnleggNO Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 TheLichKingsSon oppdaget jeg her om dagen... kjære vene.. Lenke til kommentar
yeruch Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Biffsnadder og Gullfisk. Og noen raringer som kalte seg Left og Right, som hang sammen og questet. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hva er galt med det? Jeg og en kompis kjørte RAF som "Ohforf" og "uckssake". Lenke til kommentar
machine_InnleggNO Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hva er galt med det? Jeg og en kompis kjørte RAF som "Ohforf" og "uckssake". hahahaha! Lenke til kommentar
Inkredibad Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) NPC: Flightmasteren i Silithus. En tauren ved navn Runk. Players: Alle med pretensiøse navn som "Shadowhunter" og sånt. COME ON! Vær mere originale. alle plagiatene fra LOTR og STar wars osv. begynner å bli gammelt. BLir nesten glad når jeg ser navn som "Rompehull" og "Aidsburger". Morsomt at norske profanities ikke blir plukket opp av engelske GM'er. Så en group på to stykker der den ene het Child og den andre Molester. Endret 21. oktober 2009 av Inkredibad Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 haha.. Er ikke så veldig flink til å finne på navn selv, heter Biltema og Lexeon Lenke til kommentar
Ichimaru Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg ble drept av en warrior som het "tretten(13)" idag med druid healer kalt "trettisju(37)" Mer lattis egentli ;p Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Buttsex, en priest i den gamle guilden som kom seg til level 10, før han på "mystisk vis" ble borte. Og Deathknight, en warrior på serveren. Endret 8. november 2009 av Peder Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hehe, jeg og en kompis lagde to karakterer som spilte sammen på en PVP-server i Everquest tilbake i 2001... Vi kalte oss Litah og Gooh Lenke til kommentar
Puro Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Jeg fant meg en UD warrior for en stund siden som het Arthasmage. En DK som kaller seg PalaDK, en idiot tauren warrior some kaller seg tauwarr, idiot gnome mage some heter magegnome.. Også finnes det jeg kaller the "kid effect", hvor navnet er laget uten noe som helst kreativitet, feks navn tatt fra Naruto, bleach, FMA eller Hellsin, er så mange som kaller seg Naruuto, Aluucard, Kuurosaki eller Ssasukke og teite ting i den retningen. L2creativity! Endret 27. november 2009 av Puro Lenke til kommentar
monson Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Har prøvd meg på et par characters: Donkeylover Bjørnejøden Buttbaby Sistnevnte er den jeg spiller med. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Spilte på server med en hunter som het Lastbil, som faktisk var blandt de beste på serveren. Så var det også to priester som het Ambulanse og Sykebil. En kompis av meg hadde en tank som het Aggromagnet, og en Troll (med lange tenner) som het Tannverk Lenke til kommentar
The_Fourth Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Kompis av meg lagde en troll "holy" priest som rett og slett het Jegerbest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå