Fantasivenn Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Syns ikke det er så fryktelig nøye med navn på f.eks en PvP server, men det finnes jo grenser. Koster egentlig ikke så jævlig mye å finne på et ordentlig navn. Om du kaller deg blaabuss på en PvP server er det ikke like ille som på en RP server, men det er fremdeles ganske teit. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Syns ikke det er så fryktelig nøye med navn på f.eks en PvP server, men det finnes jo grenser. Koster egentlig ikke så jævlig mye å finne på et ordentlig navn. Om du kaller deg blaabuss på en PvP server er det ikke like ille som på en RP server, men det er fremdeles ganske teit. syns blaabuss var ganske kult jeg? Edit: Husker fra mine Wow dager at jeg så en som het extremecow O.O Endret 4. mai 2009 av Cerandin Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg kommer ikke over det elendige nicket til broren min... Hoofarted. Han lista opp 40 forskjellige sånne I make pun about tauren navn før han endelig landa på det. Lenke til kommentar
Moltemyhr Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Bank karakteren min har et litt rart navn. Utedo. All driten samles seg jo der. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 har en venn som HATER og ha vanlige navn, han skal kalle sine handlevagn, whut, osv og så klager han på at mine navn er for "seriøse" *face palm* Kaller meg selv ting som faktisk passer magen min heter netheldon, druiden ilvannia, roguen vënom Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Så en i Goldshire på Argent Dawn (RP server) i dag som het Sluthy. Koselig. @Giffesnaffen Vënom? Ikke tilfeldigvis pirat på en RP server jeg ikke husker navnet på med en gang? Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nei fra dungeons and dragons, hadde en rogue/assassin som het det, og venom uten ¨ var opptatt Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Vi har jo de klassiske: - Arragorn, Arraggron, Âragorn - Legolaas, Legolås, Legòlaz - Gandalff, Gændælf, Gåndalv Slike ting Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Vi har jo den oveflødige mengden med Death knighs som har kommet, og nesten ALLE har dk eller death i navnet. For eksempel Divinedeathh Dkdeathdk. OMFG!! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Så en i stad som het Kcidris på en RP server. Les det baklengs. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hellwarrior. Hvorfor warrior når man er en death knight? :| Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hellwarrior som DK er jo greit, siden DK's kan regnes som krigere fra helvete. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Traff på Fitte i skogen en gang Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Så en på en RP-server som het Ikilldefias, eller noe sånt. Han var lvl 80 og sto og grindet Defias i Elwynn Lenke til kommentar
Galathriel Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 @ShampooMacTavish: Hahaha. Jeg kan ikke noe for det, men jeg smilte bredt av det navnet. Selv fikk vi ny en ny death knight i guilden her en dag. Loldk het han. Ja, du. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Snotgoblin! Ny DK i guildet. Hadde aldri trodd jeg skulle høre noen si "Let's grab Snot for Ulduar?" på Vent! Lenke til kommentar
Galathriel Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Gikk akkurat forbi Runkekluten og Räserbajs i Dalaran nå. Varmet godt inn til hjerterota. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå