Kuldesjokk Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Over ninethousand. Så mange fæle navn har jeg sett, men liker fortsatt et visst hunterpet med navnet Densotard Lenke til kommentar
Dobica Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Husker en på Silvermoon som het Valpefett Det navnet kommer jeg aldrig til og glemme :S Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Det meste som inneholder x, chief og master er egentlig ganske trist. På Zenedar EU er det en del russere og arabere. De er veldig glad i disse variantene. Xmasterchief, chiefmaster, dklord, priestlordx, draculax og Shamanlord er noen eksempler på dårlige navn jeg har sett. Endret 20. mars 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Vel, nå er Karazhan avleggs, så en som er level 70 der inne kunne trengt gearet mens han levler. Selv heter jeg Matsemann ingame. Ikke så veldig originalt. Men når en kamerat og kjæresten begynte tok de hevn på meg ved å kalle seg Matsebarn og Matsedamen og andre parodier på mitt navn. Ellers må jeg si broren min sitt navn og hans kamerat irriterer meg. Duky og Dukie. Jeg vet aldri hvem som er hvem, og så har de sånn mongo strek gjennom D som gjør det vanskelig å skrive. Poenget med de er jo at ikke skal kunne bruke /target a /target b /target c /target d osv i arena for å få fylt opp arena-addons lett. Er også slik at om folk bruker den macroen til forskjellige addons, og to stk starter på samme bokstav, så bugger den seg opp. Dessuten så har du vel prat, sånn at du ser han er en 76 warrior, og jeg en * 80 paladin *? Menmen.. Skjønner at Duky og Dukie kan gjøre det ille. Folka i guilden klagde på det også, kanskje jeg skal bytte? Endret 20. mars 2009 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Promageuk Propriestdk Skal sies at dette var noen som skiftet navn for kødd. ^_^ Lenke til kommentar
Miromurr_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) I mulgore så jeg for en stund siden tre tauren som sprang rundt og drepte plainstridere. Navnene deres var Cowdruid, Cowshammy, og Cowhuntard. Værste var at det var på en RP-server... Endret 21. mars 2009 av Miromurr Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg hater nick som har class i navnet. Derfor levler jeg opp Humanpriesty, som er en mage Men over dårlige navn kan vel Dragonslayer nevnes. DK folk med DK, death, Knight etc i navnet er så jævli tragisk. Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 I mulgore så jeg for en stund siden tre tauren som sprang rundt og drepte plainstridere. Navnene deres var Cowdruid, Cowshammy, og Cowhuntard. Værste var at det var på en RP-server... Urka, RP-server er ikke akkurat noen garanti for gode navn, dessverre. Navn som "hordekiller" osv. er sånn passe dårlige, spesielt når de gjerne er håpløse i PVP i tillegg... Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Så en i org nå nettopp, Hanterboy - Blood elf pala (Ja, kan være han heter Hanter eller noe slik, men var et dårlig navn ) Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Priestdkdk, Killermandk, killerdk, Thralldk. Hva er det med dansker og putte "DK" over alt?! Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) de er jo dk ;D Men like tragisk fortsatt. Endret 21. mars 2009 av Johnandre93 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hey, jeg er dansk og har ikke dk i nicket mitt. Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Altså, det jeg mente var ikke at dansker var tragisk, men at de putter dk inn overalt.. Sorry for dårlig formulering Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Altså, det jeg mente var ikke at dansker var tragisk, men at de putter dk inn overalt.. Sorry for dårlig formulering Hehe, skjønte det, så tok meg ikke nær av det. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 kom paa noen til. Leegolas, Llegolaas, Legoolaas etc. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 de er jo dk ;D Men like tragisk fortsatt. Det fantes tusenvis av folk med dk i navnet sitt for WotLK. Det skal visstnok være en liten sjangse for å øke statsene sine litt hvis man har det i navnet sitt. Jeg hadde faktisk en character hvor det var tilfellet en gang i tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå