Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nydelig. Fine effekter og greier. Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Men meg tok du ikke med, neeida.. Du hadde absolutt fortjent en plass på lista ja :-) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hehe, må jo surre litt også. Kommer det funksjoner for å se innlegg/dag, eller skal vi klare oss med telleren i profilene? Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hehe, må jo surre litt også. Kommer det funksjoner for å se innlegg/dag, eller skal vi klare oss med telleren i profilene? Hva med dette? http://dev.innlegg.no/index.php?autocom=md...s&user_id=1 Skal se om jeg finner en grafisk fremstilling som er litt bedre. Ble teit med stolper når det ble mange dager. Grafen tar bare med siste 31 dager btw. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Der er vi inne på noe! Moro å se over sånne grafer en gang iblant. Stilig å se for hele forumet nå. http://dev.innlegg.no/index.php?autocom=md...s&user_id=0 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Hva med en sånn tråd graf kanskje? eller blir det litt vanskelig? Likte den 3d effekten ja! Den var ganske så stilig! Skjul Noe ala denne kanskje? edit: allså ikke så kjedelig da men den blir vel litt mer oversiktlig enn sånne stolper kanskje? Hva vet vel nøtter om sånt? Endret 10. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det finnes mange grafer å velge blant, men jeg fant ikke noen umiddelbart som fungerer veldig mye bedre. Kan jo teste ut en annen. Se på eksempler her (under "FusionCharts"-overskriften): http://www.fusioncharts.com/gallery/Default.asp Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Denne: http://www.fusioncharts.com/gallery/Category.asp?Bar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Denne likte jeg veldig godt da... Skjul Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 For å få Nøtte's forslag til å fungere, burde det kanskje være et mindre tidsspan. Ti dager, kanskje? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jo ser den Laland men denne da? Skjul Den er litt mer oversiktlig men sammtidig ikke fult så spennende som de andre da... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er vel mest for funksjonaliteten systemet kommer, og den siste der ser fin ut den. Oversiktelig og ryddig (enn så lenge..) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Min stemme er i hvertfall for en slik linje graf. Fordi den er mer oversiktlig og ryddig ikke minst. Man må jo ikke ha 17 forskjellige grafer på den heller da. Men likte den søyle varianten på antall poster pr mnd. Den tok seg bra ut men det ble straks litt mer uoversiktlig med så mange søyler når den viste hverdag! Dette er i hvertfall min mening! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Poster per dag er eter min mening uinteressant. Måneder er way to go. Med søyler Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Men nå har du jo begge deler. Kan ikke ødelegge noe det :-) Flere tips til hvilken graf jeg skal bruke på visning per dag? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg vil ha diskusjon.no sin! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Stilig funskjon med fine effekter. Man burde kanskje legge den til profilen til folk og gjøre den litt mer tilgjengelig etter hvert også. Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Vi skal gjøre den mer tilgjengelig når vi er tilbake fra jobb etter påske. Greit å teste den noen dager før vi slipper den løs som en offisiell del av forumet. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Må bare si takk for denne funksjonen, den er digg. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Likte utrolig godt denne 3d effekten på visningen! Bra jobbet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg