LarZen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg er i et skikkelig nostalgi hjørne for tiden og har gått i samle modus av alt retro... Så er det noen som vet om noen online butikker som har spesialisert seg litt på dette? Skal en tur til Oslo neste mnd..noen butikker som ikke er gått konk enda som fortsatt holder på med bytting av spill osv? Takk Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 www.gog.com er veldig fin ikke mange spill enda men de funker på xp/vista Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 www.gog.com er veldig fin ikke mange spill enda men de funker på xp/vista Ja den siden vet jeg om, endel bra der slik. Men er mer salg av fysiske produkter jeg jakter på Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ali Bla Bla får inn noen PS1 og N64 avogtil. De kjøper også gammle spill. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 ahh Larzen, akkurat dette har jeg lurt på lenge, alle har jo bare de nyeste systemene og ikke noe gamle spill, bare xbox og ps2 på gamestop... Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Etter at markedet presset Spiderman ut av leken så er det ikke en eneste god retrosjappe igjen i Oslo. Man kan alltids håpe at det dukker opp nå som til og med VG gjør stor sak utav retrospill Ellers er communitys som Retro1.no et godt alternativ til å finne samlere som selger unna litt av sitt stash. Verdt å sjekke ut hvis man har kribling i fingrene etter litt skikkelig gaming Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Veit ikke om det er litt sent men fant noen online butikker som jeg syns virker interessante : http://www.games1.no/index.php Helt grei ser det ut som www.playx.no Har retro avdeling men har ikke fått sett altfor mye rundt www.consolepassion.co.uk GODT UTVALG! http://glanstider.no/ her varierer utvalget veldig ettersom Håper jo at du ser noe du liker da Lenke til kommentar
retroarcade1.net Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Kan ta en titt på siden min også www.RetroArcade1.net Selger ut litt maskiner og spill til eldre konsoller Endret 30. juni 2009 av retroarcade1.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå