pc`baby Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 som dere ser så vil eg lage meg vannkjøling. men siden eg er ny i dette med innmat i pc. og har (tror eg) alle evner til og mekke sammen ting og tang. (driver for tiden med mekking av biler) så vil eg bare vite opplegget med kjølingen for eg vil jo være sikker på at dette er plant med cpu. så det eg vil vite av spec er tykkelsen mot cup osv forslag av vannpumpe osv. takker for svar. xp2500 barton asus a7n8x deluxe 2x512 twimose m/winbond 400 mhz ett trykk å du er hekta Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Bruk søkefunksjonen på forumet. Her er masse poster om det du spør om, plus hundre og ørten andre vannkjølerelaterte ting. Lykke til med prosjektet!! Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 det er ikke så veldig mye om hvordan man mekker vannblokker her, men om pumper osv er det masse av. ang blokk Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 det er ikke så veldig mye om hvordan man mekker vannblokker her, men om pumper osv er det masse av. ang blokk ja takk det var nettopp dette eg var på utkikk etter. takk takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå