Gå til innhold

Anmeldelse: Puzzle Quest: Galactrix

Anbefalte innlegg

Er også SVÆRT uenig i anmeldelsen, og vurderingen. Jeg hadde gitt spillet 8/10 minst..

Historien og dens presentasjon er stort sett på samme nivå som første Puzzle Quest. Den er bare der. Ikke noe altfor spesielt, men historien er heller ikke en stor del av spillet.

Synes Galactrix er enda bedre enn originalen, siden den er faktisk mye større spill, med mange flere muligheter. Man har fractions og forhold til disse, mange muligheter til å skaffe seg nye utstyr..

Selve kampen er også ekstremt bra. I anmeldelsen ble det sagt at man tapte før man fikk turen sin, men det har aldri skjedd til meg. Selv om jeg ser at det er mulig, men det skjer neppe altfor ofte. Hvis det gjør det, burde man tenke seg om i strategien man har valgt :D Det finnes så utrolig mange strategier man kan legge, kombinere alle våpnene man får kjøpt.. Dette spillet er stort.

Eneste problemet mitt med det er at det lagger på pcen min under kampene. Det er et kjent problem og utviklere jobber med en patch. Desverre har det begynt å kræsje også, nå er det helt uspillelig, og jeg klarer ikke fullføre det. Jeg fraråder folk om å kjøpe det før de har kommet med patchene.. Når det er gjort, er dette spillet helt klart utrolig bra. Det ER veldig kaotisk og uvant i starten, man skjønner ikke helt kampsystemet siden den er vel 4 ganger så komplisert som før. Men etter ca en halvtime eller time med aktiv slåssing blir det lettere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må forresten si jeg DIGGER Nova-systemet. Ikke fordi det gjør spillet så mye lettere eller fordi det er så vanvittige gameplayeffekter av det, men fordi store, fargede tall og kommentarer på skjermen blandet med deilige arkadelyder er instant win i mine øyne! Det er antakelig dette som har ført til et hardt og brutalt tap for anmelderen, men til gjengjeld skjer jo ikke dette spesielt ofte, og det kan jo like godt slå andre veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...