Gå til innhold

Er det lov og ha på Nintendo Ds Light på fly?

Xp3ri3nZ

Anbefalte innlegg

Hei neste måned reiser eg til Tunisia og det blir en lang reis så eg har handlet Nintendo Ds med mod ekstra linium batteri osv. Men så kom eg på at det sikkert er wifi sender i Nintendoen så eg ble litt i tvil om det er lov å ha den på under flyturen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker jeg som en ung gutt skulle til Mallorca på ferie, og hadde min Gameboy i en veske som hang rundt halsen.

Gikk bare greit igjennom tollen, han bare sjekket vesken... vi spurte tilogmed om det var greit, og det var det :)

Så tror det bare skal gå flott det der!

Ha en flott reise dere to! :)

Lenke til kommentar

Jeg flyr ganske ofte og har alltid med meg DSen. Skal ikke være noe problem. Som lakus sa så sitter jo folk med telefoner og laptoper. Har aldri fått noen reaksjon på det jeg i hvert fall.

Den må selvsagt være avslått under letting og landing, men det gjelder jo alt elektronisk utstyr.

Så lenge fest setebeltet skiltet er avslått så kan du bare ha den på.

Endret av Nether
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

litt trist viss man er komt langt, ikkj esava på lenge så må man skru den av på grunn av landing :p

men DS funker nok helt fint på fly det! Ha en fin tur!

Lenke til kommentar

Takk får gode svar satser på at det går fint, kommer vell litt an på flyselskap osv skal fly med Detur har kjøpt meg headsett og ekstra litium batteri til dsen så den skal vare i 8 timer. Hvor lenge varer batteri tiden på dsen viss eg spiller i nonstopp?

Her har du den eg kjøpte

ergonomisk ladegrep til Nintendo DS Lite. Charger grip gir deg bedre grep når du spiller samt mye lenger batterilevetid på maskinen p.g.a. innebygd batteri.

- Spill lengre uten at du trenger å lade konsollen

- Innebygd lithium-ion batteri som forlenger batterilevetiden med opptil 8 timer

- Ergonomisk grep gir deg en mer komfortabel spillopplevelse

- Du trenger ikke ekstra lader for å lade dette batteriet, den orginale laderen din vil lade begge batteriene samtidig

- Enkel å ta av og på

Noen som har noen erfaringer med denne?

Ladegrep til Ds

Lenke til kommentar
Hehe, det var nok bare på flyplassen, får å vise den fram osv:)

Brukte ikke å gå rundt med den hele tia, men sleit ikke med at den var tung da... kan hende jeg hadde en mindre modell?

Vet ikke, når var det?:p Den første, som jeg hadde, var vel på størrelse med en harddisk, bare tykkere.:p

Endret av Nikolai
Lenke til kommentar

Jobbet noen år med fly, så kan med trygghet si at alle mytene forblir bare myter. :p Verste som kan skje med mobil på fly er at den slår ut brannalarmen under der baggasjen ligger, men da må du også være der nede selv.

Mye av grunnen til at WiFi, mobiler osv er ulovlig er forbi flyselskapene ønsker monopol på det og rett og slett i mange tilfeller ikke ønsker at mange skal sitte og ringe i flyet noe som forstyrrer andre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jobbet noen år med fly, så kan med trygghet si at alle mytene forblir bare myter. :p Verste som kan skje med mobil på fly er at den slår ut brannalarmen under der baggasjen ligger, men da må du også være der nede selv.

Mye av grunnen til at WiFi, mobiler osv er ulovlig er forbi flyselskapene ønsker monopol på det og rett og slett i mange tilfeller ikke ønsker at mange skal sitte og ringe i flyet noe som forstyrrer andre.

Den skal jeg slenge i trynet på dem en gang :lol:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...