mcgroven Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Som sin forgjenger får også Ninja Gaiden II en oppdatert relansering. Les mer Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Moro, Ninja Gaiden 2 er fortsatt på ToDo-listen min, og at det også kommer til PS3 dobler sjansene mine for at jeg kan låne det av en kompis en gang Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg kommer til å hoppe utfor et stup (ingame) om ikke det som kommer på NGS2 ikke kommer som Downloadable Content på Xbox 360. Elsker spillet, og vil ikke kjøpe PS3 for litt ekstra :/ Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Gjort så å si alt på 360 versjonen, men klar for ps3 versjon uansett, håper det blir nye trophies og litt bedre grafikk og gjerne noe mer å gjøre med Ryu, Synes Ryu var på en måte bedre animert på Sigma enn 2 enn på 360. Han har mindre triceps på 2ern!!!! hehe Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Lasta ned demo'en til dette spillet på xbox, og må si jeg fikk meg en god latter. Du starter med å slå ned en masse fiender som egentlig er helt vanlig i slike spill. Det som som tar kaka er nå du skal drepe et svært monster mitt i en svær by og du må bruke NINJA VISJON får å drepe han! NINJA VISJON!!! Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Tror du tenker på Ninja Blade, ikke Ninja Gaiden, siden det er kun Ninja Blade som har "Ninja Vision". Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ai ai, må ikke blande sammen Ninja Gaiden og Ninja Blade. Det blir som å ta feil av sjokolade og brune fargestifter. Brune fargestifter smaker ikke godt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Gøy dette, har hatt lyst på Ninja Gaiden 2 en stund, men ikke fått somlet meg til å kjøpe det enda. Da er det jo flott at det kommer en PS3 version med mer innhold Endret 17. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kanskje dette blir my opportunity til å stjele PS3-en fra storebrors palass. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Gøy dette, har hatt lyst på Ninja Gaiden 2 en stund, men ikke fått somlet meg til å kjøpe det enda. Da er det jo flott at det kommer en PS3 version med mer innhold Slår meg på denne Dette blir kjøpt til den nyinnkjøpte PS3'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå