Vistula Uhlan Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Eg har snart bursdag, og må jo ønskje meg noko(vanlegvis penger, men får eg penger skal eg jo bruke dei), og lurer på om nokon har nokre spel å anbefale meg. Eg liker strategispel(så og seie alle typar), men har i det siste fått augo opp for rollespel. Eg har tenkt på Drakensang, nokon som kan anbefale det? Ein ven av meg anbefaler Guild Wars, men er ikkje så altfor glad i MMORPG. Eg veit at det er vanskeleg å komme med sånne forslag sidan de ikkje veit heilt sikkert kva eg liker, men berre kom med forslag til gode spel og begrunn det litt. (beklager viss det allereie er ein sånn tråd, men eg var ikkje heilt sikker på kva eg skulle søke på, Spillønsketråden passar ikkje heilt til det eg spør om heller) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 strategispill til pc? Isåfall må vel Empire.:Total War være en mulighet? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 strategispill til pc? Isåfall må vel Empire.:Total War være en mulighet? Empire har eg sjølvsagt allereie Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Hvilken plattform skal du ha spill til? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Fallout 3? Mount & Blade? Konsoll? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Siden han nevner Guild Wars så regner jeg med det er PC. Anbefaler: Fallout 3 Mount&Blade Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg føler jeg bare må anbefale Brothers In Arms: Hell`s Highway her altså. Beste WWII-spillet jeg noen gang har spillt tror jeg, og jeg har spillt veldig mange. Dette var bare magisk hele veien gjennom. Helt perfekt rett og slett Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Anbefaler: Gothic 2 og 3 (kan kjøpes som sett med alle tre spillene, ena av de beste rollespillene der ute) Mount & Blade (bra rollespill som er ganske undervurdert, bør prøves!) The Elder Scrolls Morrowind eller Oblivion (også verdt å prøve, også en av de beste rpg spillene på markedet) King's Bounty: The Legend (veldig undervurdert spill som alle burde prøve!) Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Har også Wii, men det er helst til PC. Tusen takk for alle forslag(kom gjerne med fleire, altså). Har notert Mount & Blade, Gothic serien, Drakensang(leste anmeldelsen her på gamer) og Brothers in Arms. Oblivion og Morrowind har eg. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Mount & Blade er bare et kjempegeinalt spill så det anbefaler jeg deg og ta en nærmere undersøkelse av Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg anbefaler også mount&blade. Men hvis du vil ha et kult strategispill burde du prøve Company of heroes. Expansionen koster bare rundt hundrelappen så det burde ikke være noe problem Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Command And Conquer: Red Alert 3 Tom Clancy's: End War Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Har også Wii Hvis du ikke har det allerede (har du sikkert) Twilight Princess eller Super Smash Brawl Lenke til kommentar
Gillis Oakleaf Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Master of Orion III Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Tusen takk for all hjelp. Har no Gothic Universe, Mount & Blade og Drakensang Ein mod kan berre stenge tråden. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Gratulerer så mye med nye spill da! Gothic skal nok være knallspill i RPG sjangeren, samme med Mount and Blade. Drakensang har jeg ikke prøvd, men det frister litt! Håper du får den opplevelsen du ønsker! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Formulerte meg kanskje litt dårleg Ønskjer meg det, eller kjem til å kjøpe det for pengane eg får på bursdagen Har ikkje bursdag "før" mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå